09-9514276

+ קטגוריית המאמרים
בניית אתר קופונים
פלטפורמת אתרי הקופונים שלנו כוללת פתרון מקיף לניהול אתרי דילים יומיים. הייחוד של הפלטפורמה הינו שהיא מאפשרת לנהל מספר זירות וערוצי שיווק במקביל ובנוסף הלקוחות שלנו נהנים מכלים מתקדמים של שיווק ויראלי וחיבורים למועדוני לקוחות גדולים שאפשרים לאתרים נקודת פתיחה מצויינת לקידום המכירות באינטרנט.
מכירות קבוצתיות
מרבית הרוכשים באינטרנט נוהגים לבחון את מידת שביעות הרצון של גולשים אחרים מהמוצר שהם מעוניינים לרכוש ומהספק ממנו הם מעוניינים לבצע את הרכישה. בחינת המלצות היא למעשה ההיבט הבסיסי עליו מבוססים אתרי מכירות קבוצתיות.  "מכירות קבוצתיות" הם למעשה אחד הכיוונים שאליו מתפתחות רשתות חברתיות כגון פייסבוק ועושה רושם שמדובר בטרנד משמעותי שישפיע על כל אתר מסחר אלקטרוני באשר הוא.
דוגמאות של אתרי קופונים
קניות חברתיות בכלל ואתרי דילים יומיים בפרט גדלו באופן אקספוננציאלי בשנה האחרונה. היתרונות ביצירת כוח קניה מאורגן עבור הצרכנים מאפשר להם לבשיג הנחות משמעותיות מול ספקים. טכונולוגיית האינטרנט מאפשרת להגדיל את היצירה אד-הוק של קבוצות לרכישתה של כל סוג מוצרים שהו, ומכאן סוד הצלחתם. לאחר משא ומתן עם בעלי עסקים , מוצגות באתרי הדילים היומיים עסקאות שניתן לממש בחלון של 24 שעות (לעיתים אף יותר).העסקאות כוללות הנחה של 50% או יותר. המכשול שהגולשים צריכים להתגבר עליו הוא יעד של מינימום עסקאות , על מנת שהעסקה תצא לפועל. לכן ההפצה היעילה דרך רשתות חברתיות היא שהפכה את התחום לכל כך מצליח.
אתרי קניות חברתיות בארה
 התופעה הבולטת ביותר באינטרנט בעת האחרונה היא אתרי קניות חברתיות. האתר המוביל את הקטגוריה הוא ללא ספק Groupon שהתחיל את פעילות לפני כ-3 שנים וכיום פעיל בכ 140 שווקים ברחבי העולם! המתחרה השני בקטגוריה הוא LivingSocial שפעילה בכ 50 בעולם בינהם ארה"ב, בריטניה וקנדה. המודל של אתרי הקניות החברתיות הוא פשוט: מציאת עסקים שמוכנים לתת הנחות גדולות תמורת פרסו ותפוצה יומי גדולה של פרטי ההנחה. הגולשים נשמים כחברים ברשימת התפוצה נכסים מדי יום, לבדוק האם יש עסקאות שרלוונטיות עבורם ונחשפים לפרסום של כל הדילים היומיים. אתרים הקניות החברתיות מקבלים תגמול שבעיקרו מבוסס על כמות העסקאות שנחתמה.
פלטפורמה לאתרי קניות חברתיות
קניות חברתיות מהוות כיום למעלה מ-40% מסך העסקאות שמבוצעות באינטרנט. הפלטפורמה שפיתחנו מתאימה הן ליזמים המעוניינים לבנות אתרים כגון גרופר, באליגם, Buy2 ודומיהם, והן לחברות עסקיות המעוניינות בשותף טכנולוגי למכירת המוצרים שלהן באמצעות הפלטפורמה. על ידי יצירת מבצעים ייחודיים יכולים בעלי עסקים ליצור תמהיל מכירות ופרסום חדש שמותאם לטרנד הנוכחי של המכירות הקבוצתיות ברשת, בתוך האתר הקיים שלהם.
בניית אתרי קניות חברתיות
בעת האחרונה ישנו ביקוש עולה לבניה של בניית אתרי דיל יומי או בשמם המוכר יותר אתרי קניות חברתיות. מהניסיון שצברנו בבניה של מספר אתרים כאלו אנחנו שמחים לשתף את המתעניינים במספר לקחים ועצות.   בחירת שם לאתר בחירת שם קליט לאתר הינה חלק מהמיתוג של האתר ומשמשת מרכיב חשוב מאד בבניית המונטין של אתר קניות חברתיות. לאור העובדה שישנם כל כך הרבה אתרים בתחום, הרי ששם קליט הוא דרך ליצור בידול לעומת אתרים אחרים.
בניית אתרי קופונים
  בימים אלו, נפתח חלון הזדמנויות גדול, לכל מי שרוצה למכור את מוצר דרך האינטרנט. לאתרי קופונים יצא מוניטין טוב בקרב גולשי האינטרנט , כמקום בו ניתן למצוא מציאות צרכניות אטרקטיביות המתבססות על צורך של קבוצת קונים שמתאגדת באמצעות אתר הקופונים על מנת לבצע עסקה מרוכזת מול ספקים. סודות ההצלחה של Groupon עלייתו המטאורית של Groupon האמריקאי והרכישה של גרופר המקומי , היתה ללא ספק הטריגר שהצית את עולם אתרי הקופונים בישראל. Groupon היא חברה בת 4 שנים שיש לה היום מעל 50 מיליון מנויים ב-35 מדינות מדובר בשיעור צמיחה עצום עד כדי כך הצעת ההשקעה שהגיעה מצד גוגל על סך 6 מיליארד דולר, נדחתה בנימוס. אז מהם סודות ההצלחה של אתרי הקופונים?
שיקולי הכדאיות לפעילות באתרי קופונים
אתרי דילים יומיים - האם זה מתאים לעסקים קטנים? מציאת לקוחות חדשים היא האתגר הגדול ביותר שיש לעסקים קטנים (SMBs). בעידן אתרי הקופונים יותר יותר עסקים קטנים פונים לאפיק זה על מנת לקדם מחזורי עסקאות גדולים בזמן קצר. מאמר זה עוסק בשיקולי הכדאיות של פעילות באתרי קופונים. הגל החדש של אתרי דילים יומיים מאפשר חשיפה לעשרות אלפי גולשים באמצעות המייל היומי ששולחים בתי העסק לרשימות התפוצה שלהם, אולם יחד עם זאת נדרשת עבודת הכנה מקדימה לפעילות שיווק נרחבת שכזו. להלן חלק משיקולים שכדאי להביא בחשבון: