09-9514276

+ קטגוריית המאמרים
טיפים לבניית קישורים
בניית קישורים היא הגורם המשפיע ביותר על הדירוג ב-Google , ולכן ביצוע נכון של פעולות בניית הקישורים הינו חיוני להשגת יתרון לאורך זמן בתחום קידום אתרים.   בעידן של היום קישורים הפכו להיות מוצר לכל דבר. ניתן למכור אותם, לקנות אותם, להחליף אותם או לגרום לאתרים אחרים ליצור קישור בעקבות תוכן מעניין ושימושי. החלפת קישורים וקניית קישורים הפכו לתופעה נפוצה , ככל שגדלה החשיבות של דירוג בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים. גם אתרים גדולים ובלוגים מובילים החלו להציע קישורים למכירה. ואלו הפכו להיות מרכיב הכנסה לא קטן של בלוגרים רבים. יאהו ו-MSN בשונה מגוגל, אינן מתנגדות למכירת קישורים . גוגל נקטה לאחרונה עמדה פומבית בנושא קניית קישורים, ואלו נחשבים בעיני גוגל כספאם לא רצוי.

איך למשוך יותר תנועה לאתר דרך מנועי חיפוש
כדי להגדיל את התנועה לאתר אינטרנט בדרך מנועי חיפוש , ישנם מספר שיפורים שכדאי ליישם באתר כדי להתאים אותו לדרישות של מנועי החיפוש: תג Title התג החשוב ביותר בתהליך קידום אתרים הוא האופטימיזציה של תג הכותרת. כותרת הדף שלך היא מה שמנועי החיפוש מציגים כלינק הראשי של תוצאות החיפוש. תגי מטא תגי ה-meta חשובים למרות שבדר"כ המבקר באתר אינו נחשף אליהם כחלק מהתוכן המצוי באתר.

איך לקדם אתר לעמוד הראשון בגוגל?
שם המשחק: הופעה במקסימום ביטויים בעלי נפח תנועה גבוה בעמוד הראשון של גוגל. איך עושים את זה? מנועי חיפוש סורקים את עמודי האינטרנט בכל האתרים בעולם ולאחר מכן באמצעות אלגוריתמים מורכבים שמכילים רשימה ארוכה של כללים, נקבע הדירוג של כל אתר בכל ביטויי מפתח שמנוע החיפוש מייחס לו. הבנה של כללים אלו ושיפור האתר בהתאם, היא המפתח לכל פעילות קידום אתרים.

קידום אתרים ובניית קישורים
מנועי החיפוש הינם כיום מקור התנועה המשמעותי ביותר לכל אתר אינטרנט. למעשה במרבית האתרים מדובר במקור שאחראי על למעלה מ - 50% מהתנועה שמגיעה אל האתר. זו הסיבה שהתחרות על דירוג גבוה בכל ביטוי הפכה להיות זירה לתחרות בין האתרים השונים. אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על קידום אתרים בגוגל הוא כמות הקישורים הנכנסים לאתר. קישורים נכנסים הם קישורים המובילים לאתר מאתרים אחרים.

מיתוסים בנושא קידום אתרים
הצלחה בשיווק באינטרנט דורשת מכל חברה התייחסות רצינית ומקיפה בנושא קידום אתרים. אין חולק על כך שדירוג גבוה בתוצאות של מנועי החיפוש, משפיע על היכולת למשוך יותר לקוחות לאתר ולהגדיל כתוצאה מכך את המכירות של העסק. בעידן מנועי החיפוש המוניטין של החברה אינו מספיק שכן למרבית העסקים אין מוניטין שמשתרע על הגלובוס כולו או אפילו על המדינה כולה, כך שהגולש לא יודע תמיד לחפש את שם המותג או שם החברה בהקשר של הצורך הדרוש לו. סביר יותר להניח כי הוא ינסח שאלה או בקשה לפתרון והאתרים שיופיעו ראשונים בגוגל יתפסו בעיניו כמקום הטוב ביותר להתחיל לברר מחירים ועלויות. הסטטיסטיקה בארה"ב מלמדת כי כי מעל 70 אחוזים של המוצרים הנמכרים באינטרנט, הגיעו מתנועה שהתחילה במנועי החיפוש.

מקום ראשון בגוגל
להיות מספר אחת ב-Google הוא אתגר יום יומי של כל מי שמחזיק אתר אינטרנט כלשהו. יש הרבה מה לעשות בתחום קידום אתרים כדי לשפר את הדירוג במנועי החיפוש. להלן מספר נקודות שכדאי לבדוק את קיומם באתר האינטרנט שלכם:   יצירת היררכיה ברורה בין הדפים כל דף חייב להיות נגיש מדף אחד לפחות אחרים של האתר.   השתמש בקישורים בטקסט קישורים בין דפים צריכים להיות טקסטואלי ולא באמצעות כפתורים עם תמונות או באייקונים של פלאש שאינם תורמים לקידום האתר.

שיטות להגדלת התנועה לאתר האינטרנט שלך
שיווק במנועי חיפוש (SEM) היא שילוב של כלים שונים שמטרתם הגברת הנראות של האתר ברשת האינטרנט. PPC - Pay-Per-Click פרסום ממומן הוא אחד הכלים המקובלים ביותר להגביר את התנועה לאתר דרך מנועי חיפוש. פעילות הפרסום נעשית על ידי מודעות קצרות ובחירת רשימת מילים אשר בהן תופיע המודעה. המפרסם משלם פר קליק של גולשים שבחרו לצפות באתר שהמודעה מפנה אליו. המאפיינים העיקריים של PPC הם:

השפעת צפיפות מילות המפתח על קידום האתר
צפיפות מילות מפתח פירושה מספר הפעמים שמילת המפתח חוזרת בעמוד לעומת סך כל המילים באותו עמוד. מבחינת קידום אתרים, צפיפות מילות מפתח קובעת אם דף אינטרנט קשור מילת מפתח מסוימת או לא. תהליך קידום אתר מתחיל במחקר מילות מפתח, אשר יוצר רשימה ראשנית של 10 - 20 ביטויים שיש להם שייכות חזקה אל אתר האינטרנט, הן בעלות נפח חיפוש גבוה יחסית, ושהתחרות בהן היא ברמה סבירה. השלב הבא יהיה לשפר את צפיפות מילות המפתח הטובות ביותר בתוך בתוכן הקיים באתר.