09-9514276

+ קטגוריית המאמרים

שדרוג אתר אינטרנט | שדרוג אתרים

שדרוג אתר אינטרנט | שדרוג אתרים
שדרוג אתרים
איך יודעים שהגיע הזמן לשדרג את אתר האינטרנט?
אתר האינטרנט הוא כבר מזמן לא לא קטלוג סטטי שצריך לעדכן פעם בשנה. עולם האינטרנט הוא סביבה דינמית מאד ועל כל אחת לתקופה יש צורך בשדרוג אתר החברה בהתאם למגמות ובעיקר כדי להדביק את התחרות מצד המתחרים האחרים.
 
שדרוג אתרים למה בכלל צריך לשדרג?
הנאמנות למותגים היא נחלת העבר מעצם טבעו של האינטרנט. בעידן של מנועי חיפוש שבו ניתן להשיג את כל שמות המתחרים בתוך שניות ולבקש מכולם הצעות מחיר ומפרטים טכנים, צריך לעבוד קשה כדי להמשיך ולבלוט. מותגים חסכו לנו בעבר זמן חיפוש ועזרו לנו לדעת מה טוב ומה פחות. המושג נאמנות למותג הוא לכן נחלת העבר. ישנם מיליארדי אתרי אינטרנט במרחק של קליק אחד, ותמיד השחקן/המתחרה האחרון שנכנס לתמונה מנסה לחדש ולבנות אתר טוב יותר על מנת לבלוט. 
מידי יום ישנם פיצ'רים חדשים שנוגעים לעיצוב/תאימות לרשתות חברתיות ויכולות אינטראקטיביות עם הגולשים.  בדיוק כמו שבעבר אתר שלא עודכנו בו חדשות מספר חודשים - נראה מיושן - גם בתחום העיצוב קל לזהות אתר שלא עודכן מספר שנים, ושאינו מתאים למגמות עדכניות. דחיית שדרוג אתר החברה במקרה כזה יכול להתפרש כחוסר ההשקעה ועשוי להשפיע על המיצוב של החברה. 
 
שדרוג אתרים שינוי בהעדפות הגולשים
אחת ההשלכות של האינטרנט היא הסתגלות הגולשים במהירות לטרנדים. הדוגמא הבולטת העכשווית היא עיצוב של ממשקי משתמש באתרים שמותאמים לפייסבוק. הסיבה לכך היא שפייסבוק הפכה לפלטפורמת התקשורת המרכזית ולכן היא הפכה לדרך המועדפת של גולשי האינטרנט לנווט, לקרוא ולתקשר. בעת האחרונה המלצנו למספר לקוחות לשדרג את האתר שלהם ולהטמיע אפשרות הרשמה לאתר באמצעות הממשקים שמוצעים על ידי פייסבוק ובכך לחסוך תהליכי הרשמה מסובכים וארוכים.
יתרון נוסף שהושג בכך היא שהחברים של הלקוחות שנרשמו לאתר יוכלו גם הם להיחשף לפעילות של האתר - ובכך יהנו אתרים אלו חשיפה נרחבת בחינם באמצעות הפייסבוק.
 
אין ספק שמשתמשים שהתרגלו לחזות ניווט ולשימושיות מסויימת, ירגישו יותר בנוח באתרים שמשתמשים בשפה גרפית דומה ומותאמת. לכן אחד הדברים שיש לשים אליהם דגש בתהליך שדרוג אתר החברה הוא הטמעת השינויים הנדרשים מהמגמות המשתנות.
 
שדרוג אתרים הבטחת תאימות
למרבה הצער הרבה מאד אתרים לא שודרגו מעל 3-4 שנים ולכן אינם תואמים את הדפדפנים ואת הרזולוציות החדשות של מסכי החשב והטלפונים הססלולריים. על מנת להבטיח את פעילות האתר התקינה בפלטפורמות החדשות, יש צורך בשדרוג הטמפלטים הגרפיים וממשקי התצוגה של האתר. 
עוד סיבה ברורה היא שככל שהטכנולוגיה משתפרת כך גם ביצועים, וביצועים במובן של מהירות טעינת דף האינטרנט, תאימותו לסטנדרטים מתקדמים, תאימות ל SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) שכולם יחד עוזרים לשפר את המיקום של האתר בתוצאות החיפוש הם סיבה מספקת לשדרוג כל אתר בתדירות של פעם בשנה-שנתיים.
 
שדרוג אתרים אז מתי נדרש שדרוג אתרים?

להלן רשימת שאלות, שאם ענית על רובן בחיוב - אז כנראה הגיע

הזמן לשדרג את האתר שלך....

  • האם למתחרים שלך יש פונקציונליות ותכונות שאין באתר שלך?
  • האם עיצוב האתר נראה מיושן בהשוואה לאחרים?
  • האם עיצוב האתר מותאם לתצוגה במכשירי מובייל?
  • האם האתר נהנה ממערכת ניהול תוכן שמותאמת לגוגל?
  • האם שיעור הנטישה שנצפה ב Google Analytics של גבוה מ- 50% ?
  • האם יש ירידה בכמות הפניות שמתקבלות מהאתר?
בעידן האינטרנט צריך לרוץ מהר מאד, רק כדי
להשאר באותו מקום - כמו שאמרנו לטוב ולרע...
אם הינך מעוניין לשמוע פרטים נוספים השאר לנו פרטים ונציג החברה יחזור אליך בהקדם

אם