09-9514276

+ קטגוריית המאמרים
בניית אמון דוט קום
בני האדם הם יצורים חברתיים המחפשים ידידות ומערכות יחסים. אנחנו משתוקקים לתת ולקבל אמון. בלי היכולת לסמוך על בני אדם אחרים ובלי הצורך להרגיש שאחרים סומכים עלינו , היה קשה מאד לנהל חברה, כלכלה או כל סוג של יחסים אנושיים. גם בהתנהלות שלנו מול אנשים זרים אנחנו משתמשים באינטואיציה שלנו ובשפת הגוף של הצד השני כדי לבחון את האמינות שלו. האתגר הופך גדול יותר בעולם האינטרנט בו האינטראקציה אינה מתרחשת פנים מול פנים. בטכנולוגיה הקיימת כל אחד יכול לבנות לעצמו אתר אינטרנט , לפאר את עצמו ואת המוצרים שלו , ואין גוף שמפקח על האמינות של מי שעומד מאחרי הפרסומים באתר.

איך למשוך תנועה של גולשים לאתר
ישנם גורמים רבים שמשפיעים על הצלחה מסחרית של אתר אינטרנט. הבולטים שבהם עיצוב איכותי, השקעה בתוכן איכותי, וכמובן ההשקה במשיכת גולשים רלוונטים לאתר בדרך הזולה והאפקטיבית ביותר. אין טעם באתר אינטרנט שאינו נחשף למבקרים חדשים שאינם מכירים את החברה. בניית אתר אינטרנט שאינו מושך גולשים חדשים כמוה כהשתתפות בתערוכה ללא ביתן וללא אנשי מכירות. בתערוכה שכזו תזכו להכיר רק את מי שתפנו אליו, אבל מי שלא תפנו אליו ישאר זר לפעילות שלכם.

הצלחה בשיווק באמצעות דואר אלקטרוני
הטרנד החדש של אתרי דילים יומיים מעלה מחדש את השאלה בנוגע ליעילות השיווק בדואר אלקטרוני. אנשים מחכים בשקיקה לקבל כל בוקר את המייל עם ההצעה לדיל היומי מהאתר המועדף עליהם. לאחר שנים של דעיכה בתחום השיווק באמצעות דואר אלקטרוני נראה שהנושא הפך להיות רלוונטי מתמיד. מי מאיתנו לא נתקל בסיטואציה בה סיימתם לפתח מוצר או שירות חדשים והחלטתם לדוור ידיעה על כך לכל לקוחותיכם, בניתם דף מעוצב ב PDF ושלחתם לכל רשימות התפוצה ב outlook. עברו כמה ימים והתגובות היו מאד מנומנמות. מסתבר שלשיווק באינטרנט באמצעות דואר אלקטרוני יש חוקים משלו, ולא מספיק להשקיע רק בעיצוב הודעה חד פעמית כדי להצליח בכך.

תכנון ממשק משתמש
אתרים טובים מסוגלים לספק חווית משתמש מהנה למשתמש הקצה לאורך זמן. לכן הם חשובים למנהל האתר או האפליקציה לצורך הגדלת המכירות. ממשקי משתמש טובים משקללים - אורח החיים, אמונות, ואומנות בתוך ממשק משתמש (UI) ובעיצוב חוויית משתמש (UX) כדי לקדם את המטרה הסופית של האתר. 

שלבים בבניית אתר אינטרנט
תהליך בניית אתר חדש מתחיל בניתוח הצרכים של החברה. מהן השלבים בבניית אתר אינטרנט?   תכנון האתר השלב הראשון בבניית אתר אינטרנט הוא קביעת המטרות לעומת התקציב הנתון, חיונית להתנעת התהליך. מומלץ לא לוותר על הכנת מסמך איפיון ראשוני שכולל את כל מרכיבי התהליך והרכיבים הטכנולוגיים שיעשה בהם שימוש וכן את העלויות העתידיות של תמיכה ושירות. תהליך תכנון נחוץ גם באתרים קטנים שכן ברוב המקרים הלקוח הוא חסר ניסיון בתחום האינטרנט ופער הציפיות שלו הוא גדול מאד, ולא תמיד ברורה לו המורכבות שעומדת מאחרי אפליקציה פשוטה כמו פורום/מערכת מסחר אלקטרוני וכו. מבחינתו מדובר ב-3-4 מסכי אינטרנט בסה"כ.

נוחות הניווט באתר
נוחות הניווט באתר הינה חלק חשוב מאוד בתהליך עיצוב אתרים. אם הגולשים שנכנסים לאתר לא ימצאו את דרכם בקלות למידע הנחוץ להם, הם צפויים לעזוב אותו מהר מאד. ככלל, תכנון של ניווט נכון באתר צריך לתת למשתמשים תשובה לשלוש שאלות: איפה אני? איפה הייתי? לאן אני יכול ללכת?

תחזוקת אתר אינטרנט
תחזוקת אתר אינטרנט היא צורך שברור היום גם למי שמחזיק אפילו אתר תדמיתי קטן. בין אם אתה רוצה למצוא חן בעיני גולשים שמבקרים באתר בפעם השניה ובין אם אתה רוצה למצוא חן בעיני מנועי החיפוש שסורקים את האתר שלך כל הזמן , ובודקים האם מדובר ב"פיל לבן" שלא זז או ב"נמר צעיר ואנגרטי" . בכל מקרה נדרשת תוכנית עבודה לתחזוקת אתר אינטרנט.   תחזוקת אתר אינטרנט טובה, משמעותה יצירת תכנים חדשים ועדכון האתר בצורה עקבית , תוך הקפדה על מחיקת שגיאות תחביר ותיקון שגיאות קוד (כגון קישורים שבורים) כדי לשמור על מיקום גבוה במנועי החיפוש ולהמשיך לעניין את הגולשים שמבקרים באתר.

בניית אתרים למסחר אלקטרוני
מאמר זה עוסק במספר דגשים בנושא בניית אתרים למסחר אלקטרוני תוך שמירה על תקציב סביר תוך ניתוח המורכבויות במנגנונים הנדרשים לביצוע מסחר אלקטרוני. העתקת הפרקטיקה העסקית לאינטרנט אחת הסיבות שגורמות לפרוייקטים של בניית אתרים למסחר אלקטרוני להסתבך לעומת סוגים אחרים של אתרים, היא הצורך לתרגם תהליך עסקי מורכב הכולל : ניהול מלאי/הנהלת חשבונות/ משלוח / שירות לקוחות בתוך בסיס נתונים אחד. הצורך בשיתוף פעולה בין כל המחלקות בארגון בזמן אמת יוצר אתגר ארגוני לא פשוט. תכנון התהליך העסקי המתאים לניהול תהליכי התפעול השוטף של  מסחר אלקטרוני והתאמתו למבנה הארגוני הקיים הוא תנאי הכרחי להצלחה של פרויקט הקמת אתר מסחר אלקטרוני.