09-9514276

+ קטגוריית המאמרים
בניית אתר לחברת הייטק
לתעשיית ההייטק יש צרכים משלה בתחום בניית אתרים. תכנון אתר אינטרנט לחברת הייטק מחייב תפיסה רחבה ועמוקה של דרישות התעשייה, רמת העיצוב הנדרשת והבנת הצרכים הטכנולוגיים הנוכחיים והעתידיים של החברה. לחברות הייטק קיימת מודעות רבה לערך של האינטרנט ככלי שיווק, במרבית המקרים הן גם נדרשות לכישורי עיצוב ברמה גבוהה מאד בשל הצורך בקשר פתוח ויצירתי עם לקוחות פוטנציאלים.

בניית אתר לעסק
בניית אתר לעסק הינו תהליך שכל עסק -  גדול כקטן, מקומי או בינלאומי, נדרש לו לצורך מאמצי השיווק שלו. השלב הראשון הוא להחליט מהם הצרכים של העסק מהאתר עכשיו ובעתיד הקרוב?   להלן מספר שאלות שכדאי לתת עליהן את הדעת בתחילת התהליך של בניית אתר לעסק:

בניית אתר בג'ומלה
ג'ומלה הינה תשתית אידאלית לאתרי אינטרנט מודרנים והיא מבטיחה יכולת שדרוג ותחזוקה פשוטים לכל צורך שיעלה במהלך חיי האתר. לנו בDreamview ישנם מאות אתרים שנבנו בג'ומלה. חלקם בני למעלה מ 5 שנים אשר עדין נהנים מאותה התשתית הבסיסית ששודרגה והותאמה לכל צורך של לקוחותינו תוך שמירה על עדכניות העיצוב והדרישות החדשות של מנועי החיפוש והרשתות החברתיות. זו הסיבה שמפתחי אתרים רבים בוחרים בג 'ומלה כמערכת ניהול התוכן המועדפת.  

בניית אתר לחברה
בעזרת אמצעי הפרסום ושיווק באינטרנט אפשר למשוך גולשים כמעט לכל אתר. השאלה החשובה היא האתר יגרום להם לרצות לקנות או לפנות את העסק? בימים אלו, לא צריך הרבה ידע לצורך בניית אתר לחברה. כל אחד בבית יכול לבנות לעצמו אתר באמצעות פלטפורמות ידידותיות כמו wix או webydo ובכל זאת, חברות רבות - גדולות כקטנות מבינות כי לא זו הדרך לנצל את פוטנציאל האינטרנט על מנת להגדיל את הפעילות העסקית. להלן מספר טיפים לבניית אתר לחברה:

תהליך פיתוח אתר אינטרנט
תהליך פיתוח אתר אינטרנט הוא תהליך שמנסה להתאים טכנולוגיה לצרכים המשתנים של הארגון. כדי לעשות זאת, אנו מציעים גישה רציפה בת מספר שלבים: 1. תכנון: הגדרת קהל היעד, יעדים ומטרות. תהליך פיתוח אתר אינטרנט מתחיל בהגדרת היעדים והמטרות של האתר. יעדים אלה כוללים החלטה על דרך הטיפול בקהלי המטרה העיקריים של האתר לרבות: לקוחות, משקיעים, גיוס עובדים חדשים וכו. לכל קהל מטרה יש צורך בעיצוב ותכנים מתאימים. תהליך פיתוח אתר אינטרנט דורש ניתוח נכון את כלל הצרכים הארגוניים והקצאת המשאבים הנדרשים. בנוסף, חשוב לתכנן את כלי הסטטיסטיקה ומדדי הבקרה העתידיים למעקב אחר ביצועי האתר.

אחסון אתרים
איך לבחור ספק אחסון אתרים? ישנם אלפי ואולי עשרות אלפי ספקי אחסון אתרים ברחבי העולם. ההחלטה באיזה מהם לבחור צריכה להבחן לפי קריטריונים שקשה להעריך את איכותם מראש. לכאורה מדובר בשירות פשוט בו הספק משכיר לחברה שטח בשרת שנמצא אין שם בסייבר ספירה. בדרך כלל ספק אחסון האתרים הוא גם חברת בניית אתרים שבפועל יש עמה אינטראקציה של לפחות מספר פעמים בשנה, שכן אחסון אתרים משפיע על היכולת לתקשר ולקבל מיילים במכשירים סלולרים חדשים, להגדיר ולתפעל תיבות אי-מייל בחברה וכמובן לתת מענה במקרה של פריצה לאתר או תקלה שמחייבת הפעלת שחזור מתוך גיבוי.

עיצוב קונספט לאתר אינטרנט
שדרוג הקונספט הגרפי היא יוזמה שעולה על השולחן כאשר הפונקציונליות הקיימת אינה משרתת יותר את המסרים שהחברה רוצה לשדר. יצירת קונספט לאתר אינטרנט מתחילה באיסוף ועיבוד מידע ממקורות שונים: משתמשים בתוך הארגון, לקוחות קיימים של הארגון, סקירת אתרי מתחרים, וניתוח ביצועי האתר עפ"י כלי סטטיסטיקה כדוגמאת Google Analytics.

Web 3.0: כללי המשחק משתנים
עולם האינטרנט עומד בפני מהפכה חדשה. בפי המקצוענים היא מכונת מהפיכת החיפוש הסנמטי או Web 3.0, אז לפני שנדון באח החדש במשפחה, בואו ונראה מה הביא לנו Web 2.0. Web 2.0: שיתוף ויצירת מידע על ידי הגולשים לפני עידן Web 2.0, אתרי אינטרנט היו למעשה אוסף של עמודי HTML, ללא קשר סמנטי כלשהו. עבור הגולש האינטרנט אתר אינטרנט היה ספר בעל מספר ידוע מראש של עמודים, בו הוא יכל לקבל מידע, אך לא להשתתף ביצירת התוכן או לשתף בחוויות הקריאה שלו.