09-9514276

+ קטגוריית המאמרים

בניית אתרי מכירות

בניית אתרי מכירות
שדרוג אתרים
המשמעות של בניית אתרי מכירות היא יצירה של עסק חדש לכל דבר ועניין.
ככל עסק נדרשת הגדרה של אסטרטגיה עסקית, קביעת יעדים ומדדים לביצוע, ורק לאחר מכן יש להתחיל בתהליך העיצוב והתכנות שיותאמו למטרות שהוגדרו, וכמובן פלטפורמה טכנולוגית שתאפשר את תהליכי המסחר והאספקה. 

 

 
בניית אתר מכירות דורשת התייחסות למספר מרכיבים חיוניים:
משיכת לקוחות חדשים:
אתרי מכירות יכולים להנות מתוצאות דירוג גבוהות בגוגל באמצעות הגדלת התנועה לאתר על ידי יישום ארכיטקטורת מידע ידידותית למנועי חיפוש ולהנות מתנועת גולשים רלוונטית וממוקדת.
גידול במכירות:
על ידי ייעול תהליך המכירה ושיפור חוויית הקנייה, ניתן להגדיל את יחס ההמרה ואת מחיר הקניה הממוצע ללקוח.
 
הגדלת נאמנות לקוחות :
בניית אתרי מכירות טובים, מייצרת שביעות רצון גבוהה בקרב המשתמשים ומסייעת לשמור על תקשורת רציפה באמצעות משלוח מבצעים וקופונים שמתאימים לצרכים של כל לקוח, עובדה שמתורגמת ללקוחות שחוזרים לבקר באתר.
שיפור הזמינות של שירות הלקוחות :
בניית אתרי מכירות מאפשרת לבעלי עסקים להרחיב את שעות שירות הלקוחות ל 24 שעות ביממה באמצעות תמיכה מקוונת, וכן על ידי מתן מידע מקיף המוצרים ותפעולם באתר.
 
צמצום עלויות התפעול והתייעלות:
צמצום עלויות המכירה ושירות הלקוחות על ידי אוטומציה של התהליך.
קידום המותג באינטרנט:
באמצעות קידום אתרים נכון ניתן לקשר את שם האתר למונחי חיפוש מובילים ובכך להפוך את האתר למוביל בקטגוריה שלו בתוצאות החיפוש של גוגל. כתצאה מכך משתפר ההקשר בין שם החברה לביטוי החיפוש הרלוונטי עבור קהל היעד הנכון.
 
למדוד את הביצועים
ישנם מספר מדדים שכדאי לעקוב אחריהם בהקשר של בניית אתרי מכירות:
תנועה: מה מספר המבקרים המגיעים לאתר שלך?
חווית קניה: מהו משך הזמן בו המשתמשים מבלים באתר ומהו מספר הדפים הממוצע בו הם צופים?
המרה: מהו אחוז המבקרים אשר הפכו ללקוחות, ו/או שיעור המכירות הממוצע לכל מבקר באתר?
שימור לקוחות: מהו מספר לקוחות שחוזרים לאתר שלך ומהי תדירות הרכישות החוזרות שלהם?
התכונות הנדרשות בתהליך בניית אתרי מכירות

שליטת בניהול המוצרים לרבות הוספה, תיקון, מחיקה של מוצרים

הוספה תיקון, מחיקה של תמונות / קבצים

הוספה תיקון, מחיקה של קטגוריות וקטגוריות משנה

יצירה ודיוור של מבצעים , קופונים מותאמים אישית לכל משתמש
בקרת רמות מלאי המוצעות /נמכרות באתר

תמיכה במגוון צורות תשלום - תמיכה במקסימום שיטות התשלום וכרטיסי אשראי
ניהול מלאי - יכולת עדכון ידנית, אוטומטית או באמצעות קובץ אקסל ממערכות מידע חיצוניות

ניהול הזמנות - הצג הזמנות לפי סיווגים של : ממתין לאישור , מאושר, נשלח, נדחה

ניהול חיפוש - חיפוש בארכיון הזמנות לפי סכומים, לקוחות, תאריכים

ניהול מוצרים באתרי מכירות - יכולת להציג מוצרים נלווים לכל מוצר, ניהול גלריית תמונות וקבצים לכל מוצר, יכולת להגדיר תגי מטא לכל מוצר עבור מנועי החיפוש, קביעת סוג הנחה על פי סיווג לקוח, הוספת אפשרויות להתאמה אישית של המוצרים : מידות, צבעים, כמות, אריזה

ניהול לקוחות - ניהול כרטסת לקוחות, יכולת לייצא ולייבא נתונים לקוחות על ידי CSV לצורך התתממשקות עם מערכות הנהח"ש, CRM

ניהול קופונים ומבצעים באתרי מכירות - יכולת ליצור קופונים מותאמים אישית ללא הגבלה, יכולת ליישם הנחות כאחוז קבוע מכל מכירה, או כ% משתנה  על פי היקף הקניה, יכולת להוסיף תאריך תפוגה לשימוש קופון אישי

 
 
אם הנך מעוניין לשמוע פרטים נוספים, השאר לנו פרטים ונציג החברה יחזור אליך בהקדם