09-9514276

+ קטגוריית המאמרים

סקר שביעות רצון לקוחות באתרי מסחר אלקטרוני

סקר שביעות רצון לקוחות באתרי מסחר אלקטרוני

סקר שביעות רצון לקוחות שנערך בקרב 40 אתרי מסחר אלקטרוני המובילים בארה"ב מצא כי 5 אחוזים מקונים טענו כי הרכישה באתר מסויים הושפעה מחבריהם ברשתות החברתיות, לעומת זאת, 19 אחוזים מהנשאלים הגיעו לאתר בגלל דואר אלקטרוני פרסומי ו-8 אחוזים בגלל מנועי החיפוש.

לטענת האנליסטים, אין ספק שערוץ המדיה החברתית נמצא בגידול משנה לשנה. וככל שקונים-ממליצים יהיו מרוצים כך יגדל השיעור של לקוחות שמגיעים מהמדיה החברתית.


הקונים נשאלו על גורמים שמשפיעים עליהם ביותר בקניה: מחיר, סחורה, פונקציונליות האינטרנט, ואיכות התוכן באתר.

לבד מספר נשאלים לרוב הגולשים חווית הקניה באתר היתה יותר חשובה לאנשים מאשר המחיר.

הסקר גילה כי איכות התוכן בראש סדר העדיפויות של הקונים רק בשני אתרים : ויקטוריה 'ס סיקרט וויליאם-Sonoma.

איכות הסחורה היתה גורם חשוב עבור המבקרים באתרי האינטרנט של : בסט ביי, גאפ, , Macy's overstock, QVC, ו ויקטוריה 'ס סיקרט.

במדידת שיעורי שביעות הרצון של הלקוחות נמצא כי שביעות הרצון של הלקוח הכוללת ברכישה באינטרנט היתה 78 נקודות, נקודה אחת נמוכה יותר מאשר בשנה שעברה.