09-9514276

+ קטגוריית המאמרים
קידום אתר מסחר אלקטרוני
קידום אתר מסחר אלקטרוני טומן בחובו מספר אתגרים טכנולוגיים וקונספטואלים לגבי הדרך היעילה ביותר לקדם אותם בתוצאות הדירוג של מנועי החיפוש. תהליך מסודר ומתמשך של קידום אתר מסחר אלקטרוני הינו אקוטי יותר מאשר אחרים, שכן באתרי מסחר אלקטרוני באמת אפשר למדוד את התרומה של כל גולש וכל מילת מפתח שהתקדמה במונחים של הכנסות מיידיות. הבעיות המרכזיות שצריך לטפל בהם הן מיעוט יחסי של עמודי תוכן , שכן מרבית הצרכנים והספקים מסתפקים בפירוט התכונות העיקריות של המוצר ולא בטקסט תיאורי ארוך, וכן במנגנונים המורכבים של מערכות ניהול התוכן שיוצרות URL שאינם ידידותיים למנועי חיפוש.

פלטפורמה לאתר מסחר אלקטרוני
הקמת אתר מסחר אלקטרוני דורשת ניתוח יסודי של התהליכים העסקיים הנדרשים לביצוע של הזמנות באינטרנט והתאמתם למנגנונים הקיימים של כל חברה. לבחירה של הפלטפורמה הטכנולוגית שתנהל את קטלוג המוצרים ושבאמצעותה יתבצע תפעול ותחזוקת האתר היא אחד המפתחות החשובים להצלחת פעילות מסחר אלקטרוני. מרבית הארגונים בוחרים כיום פלטפורמות מסחר אלקטרוני המבוססות על קוד פתוח שמאפשרות גמישות מקסימלית בשליטה על העיצוב התכנים באתר ופונקציונליות של החנות הוירטואלית.

בניית אתרי מסחר אלקטרוני
בניית אתר מסחר אלקטרוני הינה תהליך מאתגר. מלבד הנושאים הטכניים, האתגרים החשובים באמת יותר קשורים לציפיות הלקוח. ישנם לא מעט פרטים בהם יש לדון ולספק הסבר בעת ​​בניית אתרי מסחר אלקטרוני שכן מדובר בפרויקט מגוון ומורכב הרבה מאתרי תדמית רגילים עסקים רבים מבינים כיום את הפוטנציאל העסקי הרב הקיים בבניית אתרי מסחר אלקטרוני המטרה להגדיל את פלח השוק שלהם. למרבה המזל, היום פוטנציאל זה מציאותי הרבה יותר מאשר היו לפני מספר שנים. ישנן כיום פלטפורמות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לממש לבנות אתר מסחר אלקטרוני. עם זאת, ישנן עלויות עקיפות נוספות הכרוכות בהפעלת האתר שעסקים רבים נוטים שלא להעריך נכון. 

בניית חנות וירטואלית
יותר ויותר עסקים מבינים כי בעידן האינטרנט הנוכחי יותר ויותר לקוחות מרגישים בנוח לקנות בחנות וירטואלית באינטרנט.   יחד עם זאת בניית חנות וירטואלית דורשת השקעה לא קטנה אשר יש בצידה סיכונים בצד סיכויים.  

איך לשפר את המכירות באתר?
מאמר זה עוסק בטכניקות ורעיונות שיעזרו לך למכור יותר מוצרים ושירותים באמצעות אתר האנטרנט שלך. מהו שיעור "ההמרות באתר"? שיעור ההמרה באתר מוגדר כיחס פשוט של: מספר המבקרים באתר שביצעו רכישה מחולק בסה"כ המבקרים באתר באותה התקופה. לדוגמה, אם באתר ביקרו בחודש מסויים 1,000 מבקרים שונים, ו-15 ביצעו רכישות, הרי ששיעור ההמרה היה 1.5%. ישנם היום כלי סטטיסטיקה בחינם שניתן להתקין באתר על מנת לעקוב אחר המתרחש באתר בצורה יעילה. מרבית האתרים המכילים מוצרי צריכה מדווחים על שיעורי המרה של 1.5%-5%. מומלץ למדוד את שיעור ההמרה אחת לחודש באתרים קטנים ובאתרים גדולים אפילו אחת ליום. כדאי לשים לב לשינוי שיעורי ההמרה בעיקר לפני ואחרי שינוי משמעותי שנעשה באתר.

אתר מכירות באינטרנט
אתר מכירות באינטרנט נועד למשוך לקוחות ולעודד אותם לרכוש.   במאמר שלפניכם מוצעת שיטה לבחינת תפקודו של האתר באמצעות ניתוח של תנועת הגולשים, והיחס שבין מספר הרכישות למספר הביקורים.  

מגמות מסחר אלקטרוני בשנת 2012
המסחר האלקטרוני ממשיך לגדול באופן אקספוננציאלי. כמיליוני לקוחות משתמשים בטכנולוגיות הדיגיטליות לצרכי מסחק בחיי היומיום שלהם. אחד מגורמי המפתח המניעים את הגידול בהיקפי המסחר אלקטרוני הוא השימוש הנחרב במכשירי סמארטפון, בנוסף ליכולות השיווק ההמוקד שהתפתחו באמצעות הרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר. המגמה המתמשכת של גידול בשימוש באינטרנט באמצעות טלפונים חכמים וטאבלטים, צפויה לשחק תפקיד חשוב בהתפתחות זו משום שהיא מציעה לצרכנים דרך חדשה, שונה ונוחה יותר לביצוע רכישות באינטרנט מהבית או בדרכים.

מסחר אלקטרוני בפייסבוק
קיימים מעל 900 מיליון משתמשים פעילים בפייסבוק. בארה"ב לבדה פייסבוק עקפה את גוגל כאתר המוביל, במונחים של כמות מבקרים ביום. פייסבוק החלה בחודשים האחרונים לקדם אפליקציות של חנות וירטואלית שמאפשרת שיתוף חווית קניה עם חברי הרשת, כך שבאופן אוטומטי בעת הרכישה ניתן לכתוב הודעה או ביקורת על הקיר האישי שלך, או להצביע ן "Like" עם קישור למוצר. לפי חברות מחקר מובילות 90% מהגולשים נותנים אמון להמלצות של אנשים שהם מכירים, ולכן פייסבוק היא הדרך המושלמת להמליץ על מוצרים לחבר, ולקדם מכירות באינטרנט.