09-9514276

+ קטגוריית המאמרים
מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש?
אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization) נחשבת לחלק הטכני יותר של פעילות השיווק באינטרנט. באופן כללי, ניתן לאמר כי אופטימיזציה למנועי חיפוש מוגדרת כפעילות של טיוב של אתרי אינטרנט על מנת להפוך אותם ידידותיים יותר למנועי חיפוש, ובכך להשיג מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש. אחת האמיתות הבסיסיות בקשר לקידום אתרים היא שגם עושים את כל הדברים הנכונים לפי הספר, אין הבטחה או בטחון בהשגת דירוג של האתר בדף הראשון של גוגל. יחד אם זאת, אי שימת לב לכללים הבסיסיים בוודאי שלא תסייע בהשגת המטרה.

מערכת ניהול תוכן מותאמת לגוגל
אחת התופעות שנפוצות בקרב מי שבנו את האתר שלהם בחברות שמציעות בניית אתרים באופן עצמי החל מבחירת טמפלטים מוכנים מראש, ויצירה של עמודים בפורמט אחיד, היא שהם מגלים שהם לא מצליחים לקדם אותו באף מילת מפתח משמעותית של תחום הפעילות שלהם. הבעיה השניה שהם נתקלים בה, היא שהם גם לא יכולים להעביר את האתר למערכת אחרת, שכן האתר בנוי במערכת שאינה קוד פתוח והבעלים של החברה שבנתה את האתר אינו מוכן לשחרר להם את הקוד במטרה לחייב אותם להמשיך ולשלם עבור השירותים שהם מקבלים ממנו.

שלבים בבחירת מילות מפתח
החשיבות של מחקר מילות מפתח מחקר מילות מפתח הוא צעד ראשון והכרחי בכל מהלך של קידום ופרסום במנועי חיפוש. מחקר מילות מפתח הוא הוא ההקדמה לתהליך קידום אתרים בגוגל שנדרש לצורך משיכת לקוחות פוטנציאליים. תהליך התעדוף נעשה באופן הבא:

החשיבות של גיוון מילות המפתח
גיוון כמות מילות המפתח הוא הכרחי עבור תהליך קידום אתרים, הן בתוצאות האורגניות והן בקמפיין קישורים ממומנים. ככל שהתחרות על ביטויי המפתח ה"כלליים" גדולה יותר, כך חשוב לפתח נישות רבות יותר של ביטויים ספציפיים יותר ולנסות להשיג בהם יתרון תחרותי לאורך זמן. מדוע לא כדאי לרכז את הביצים בסל אחד קידום אתרים דורש גיוון, שכן התלות במספר קטן של ביטויים הוא בעייתי, שכן במקרה של הרעה בדירוג האתר במילים אלו (באופן זמני או תמידי), הרי שהתלוץ במספר קטן של ביטיים יכולה להוות פגיעה אנושה במאמצי השיווק באינטרנט.

קידום אתרים - יותר לקוחות פוטנציאלים באתר
קידום אתרים הפך כיום לחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של כל ארגון . יחד עם זאת פעילות קידום האתרים, היא בעלת אופי שונה לגמרי מאשר לפעילות של קידום בתוצאות הממומנות. מרבית הגולשים נוטים ללחוץ על תוצאת החיפוש האורגנית לעומת קישורים באזור המודעות. מניתוח מעמיק יותר עולה גם כי מרבית הפניות האיכותיות מגיעה מגולשים שמצאו את האתר בתוצאות האורגניות. ניהול תהליך קידום אתרים דורש תקציב גדול למדי ולכן באופן טבעי יש צורך למדוד את החזר ההשקעה לעומת אפיקי פרסום אחרים. מרבית הקמפיינים באינטרנט מבוססים כיום על מודלים של תגמול מבוססי ביצועים : pay per lead, pay per click וכו. זה נכון שבקידום אורגני התשלום הוא לא במישרין לגוגל, אבל יחד עם זאת בסוף החודש מישהו צריך לשלם את החשבון ולבחון את יעילות הקמפיין.

האם צפיפות מילות המפתח משפיעה על קידום האתר?
אחד הגורמים שמצויים במחלוקת בקרב מומחי קידום אתרים הוא, האם הגדלת כמות האזכורים של ביטוי מפתח בתוך הטקסט עוזרת לקדם את האתר באותו ביטוי? האם זה משנה כמה פעמים אתה חוזר על ביטויי המפתח במסגרת הקופירייטינג של העמוד? האם 3 אזכורים פחות טובים מ 5 אזכורים מבחינת שיפור הדירוג במנוע החיפוש?

חשיבות ההשקעה בתוכן באתר אינטרנט
המשפט "חשוב להשקיע בתוכן של אתר אינטרנט" הפך להיות מנטרה בפי כל מנהל שיווק. הסיבה היא פשוטה למדי - כאשר יש לך נוכחות באינטרנט, התוכן הוא הדבר שמושך לקוחות לאתר לקוחות ומשכנע אותם במקצועיו של מי שעומד מאחרי האתר. זהו אחד האמצעים המשפיעים ביותר אשר יגרמו מסייעים לקידום אתר במנועי חיפוש ומסייעים להפוך את האתר לכלי מוביל ביצירת לידים שיביאו לגידול מכירות עבור החברה שלך. לכן אין מקום לפשרות כשמדובר בעתיד העסק שלך.

קידום אתרים - ההבדל בין קידום אורגני וקישורים ממומנים
מה עדיף: קידום ממומן או קידום אורגני בגוגל כאשר חושבים על כך ברצינות, קידום אתרים אורגני (SEO) וקידום ממומן בגוגל (google Adwords ) מנסים למעשה לגרום לתוצאה דומה - לגרום לגולשים ללחוץ על קישור לאתר שלך מתוך תוצאות חיפוש שמופיעות באינדקס של מנועי החיפוש . להלן סקירה קצרה לגבי ההבדלים והיתרונות וחסרונות של כל שיטה.