09-9514276

+ קטגוריית המאמרים
קישור ל-CRM חכם
  קישור ל-CRM חכם   בנוף העסקי התחרותי של היום, עסקים קטנים ובינוניים זקוקים לכלים יעילים לניהול תהליכי השיווק, המכירות ושירות הלקוחות. , או ניהול קשרי לקוחות ביא מתודולוגיה שמשלבת כלי תוכנה על מנת לשפר את התקשורת CRM בכל נקודות המגע עם הלקוח. תוכנת CRM מרכזת את כל המידע על הלקוחות לרבות כל התהליכים העסקיים שמנוהלים מולם, בגישה הוליסטית. ריכוז המידע מאפשר לקבל החלטות מושכלת ומהירות בתחום המכירות, השיווק ושירות הלקוחות ולנצל את כל הזדמנויות המכירה בצורה יעילה. חברות שמאמצות כלים יעילים לניהול תהליכי המכירות החל משלב הפניה הראשוני, ועד להפיכת הפניה לעסקה, נהנות משיעורי סגירת עסקאות גבוהיים יותר, ומחסכון בזמן שמושקע בפניות שאינן שוות את מאמצי המכירה. ניהול לידים הוא למעשה תהליך רב שלבי שעוזר לנהל את ההמרה של לקוחות פוטנציאלים ללקוחות משלמים. מחקרים אנליסטים מראים כי בממוצע, חברות שהטמיעו תוכנת CRM גדלו פי 2-3 מהר יותר מאשר אלה שאינם.   תוכנת ה CRM שלנו, כלולה בחבילה הבסיסית של בניית אתרים ומאפשרת ללקוחותינו: • לרכז מידע אודות פניות מלקוחות ושתף אותם עם אנשי המכירות של החברה • לחשוף את מילת המפתח שדרכה השתמש הפונה בגוגל, לפני שנכנס לאתר החברה • להבין טוב יותר את צרכי הלקוח ותחומי העניין האמיתיים שלו לפי שנעשית שיחת ההיכרות ראשונה • לנהל את תהליך הבשלת הפניה מלקוח פוטנציאלי, דרך תאום שיחת מכירה, הצעת מחיר, תזמון Follow Up ועד לסגירת העסקה. • לנתח את מקורות הלידים המוצלחים ולשפר או להפסיק מקורות של לידים לא יעילים • לנהל אמצעי בקרת מדיה חכם, שעוקב אחר הביצועים של כל קמפיין באינטרנט ובעיקר אחר הצלחת תהליך קידום האתר • לבצע אוטומציה של תהליכים עסקיים ולייעל משימות חוזרות מערכת ה-CRM שלנו מאפשר לך להפיק הרבה יותר מאתר האינטרנט שלך, על ידי שמירת מידע מרוכזת על כל לקוח פוטנציאלי, דרך כל מחשב, מכשיר סלולארי, ולממשק את הנתונים עם מערכת המידע המרכזית של הארגון.

אחסון ותחזוקה
אחסון ותחזוקה אחת ההחלטות החשובות ביותר בחיי כל אתר אינטרנט היא ההחלטה היכן לאחסן אותו. מחד אחסון אצל חברת בניית האתרים הוא בדר"כ יקר יותר, וזמינות השירות היא לא תמיד מיידית. מצד שני אחסון אצל ספק שירותי האינטרנט (ISP) כגון נטויז'ן או בזק בינלאומי, היא זולה וזמינה, אך הם לא יוכלו לתת שירות כאשר ישנן תקלות באתר עצמו שכן לא מועסקים שם מתכנתים, אלא רק אנשי חומרה. בחירת שירות אחסון אתרים דורשת דגש על מספר תכונות חשובות: היקף שטח האחסון ספקי אחסון אתרים בדר"כ מתמחרים את השירותים שלהם לפי היקף שטח האחסון שמוקצה לאתר על גבי השרת שלהם. חשוב לוודא האם נפח האחסון שיוקצה לאתר מכיל את הכמות הנדרש עבור אתר האינטרנט והדרישות הנוספות של אחסון תיבות הדואר האלקטרוני, העלאת סרטים ומצגות, שיתוף קבצים ועוד. גישת FTP גישה ב-FTP הינה קריטית מאחר והיא מאפשרת יכולת להעלות קבצים ושדרוגים לאתר. מרבית חברות בניית האתרים, אינן מאפשרות גישה זו, מחשש שבעל האתר יעתיק את האתר למקום אחר ולא יצרוך מהם שירותים. חשוב לוודא בהסכם בניית האתר כי הבעלות על קוד האתר היא של הלקוח, וכי הוא יכול להעבירו מתי שהוא רוצה לספק אחר ובלבד שעמד בהתחייבותיו הכספיות. מניעת היכולת להעביר את האתר עשויה להגביל את היכולת להשיך ולשדרג אותו במידה והמחירים שתרצה חברת בניית האתרים המקורית יהיו יקרים מידי. אבטחה נתונים ומהירות השרת מהירות, אבטחה ואמינות הנם מרכיבים חשובים ביותר להצלחה של אתר אינטרנט. בעת בחירת שירות אחסון אתרים חשוב להקפיד על פרמטרים אלו. אתר שאינו זמין, או שהושבת כתוצאה מתקלה, יאבד את המבקרים שמנסים להגיע אליו בזמן התקלה, וחמור מזה עלול להפגע קשות בדירוג שלו במנועי החיפוש לאורך זמן. חשוב לוודא כי האתר נמצא בשרת מאובטח וכי נשמרים גיבויים אחת ליום לפחות, כך שניתן יהיה להפעילו שוב בתוך זמן קצר במקרה של תקלה. תמיכה האם חברת אחסון האתרים תספק שירות 24/7? האם הם מגיבים במהירות לקירות שירות דרך אתר האינטרנט? זמינות השירות בתחום אחסון האתרים הינה קריטית שכן אי זמינות אתר האינטרנט כמוה כסגירת משרדי החכי חברות גדולות צריך אז מצפה לשלם משמעותית יותר. למעשה, אנשים הם הרבה יותר יקר מאשר מכונות. תחזוקת האתר בניית אתר אינטרנט אינה מסתיימת ברגע שהאתר עולה לאוויר. ניהול התוכן באתר ותחזוקתו, חיונית מאד לפעילות קידום האתר במונעי החיפוש ויצירת עניין מתמשך עבור המבקרים באתר. ללא תחזוקת אתרים עקבית וסדירה, אתר האינטרנט הופך פשוט לחוברת סטטית אשר עושה אינה משרתת את התדמית של העסק. תחזוקת אתר ניתנת לביצוע באופן עצמאי, או על ידי רכישה של שירותי תחזוקה ותמיכה, שחוסכים מבעל העסק את ההתעסקות בעדכוני טקסט, שינויי גרפיקה, עדכון קישורים, ומטלות נוספות שייתכן ושיש בהן צורך. פעילות תחזוקת אתר אינטרנט כוללת: בחינה מתמדת של תפקוד תקין תוך שמירת גיבויים מידי יום עריכת התכנים הטקסטואלים באתר • עדכון חדשות ומאמרים באתר פעילות של החלפת קישורים עם אתרים אחרים למטרות קידום האתר

Q.A.
תהליך בניית אתר , כולל עיצוב ופיתוח רכיבי תוכנה ותוכן שונים. טעויות שונות יכולות לקרות במהלך התהליך, שעלולות לפגוע שלמות הקוד ובסופו של דבר ברמת חווית השימוש של הגולשים. חלק מהבעיות ניתן לראות תוך שיטוט באתר ובמעבר בין העמודים, וחלק דורש ניתוח מעמיק יותר כגון שלמות הרישום של נתונים בבסיס הנתונים, עומס תעבורה על השרת וכו. אבטחת איכות של אתר אינטרנט כוללת שני תחומים: איסוף וניתוח נתונים.

אופטימיזציה לגוגל
אופטימיזציה לגוגל "אופטימיזציה לגוגל" מחקרים מראים כי אופטימיזציה לגוגל היא מקור מספר אחד למשיכת תנועת גולשים ולקוחות חדשים לאתר האינטרנט. למעלה מ85%- ממשתמשי האינטרנט משתמשים במנועי החיפוש כדי למצוא אתרי אינטרנט של ספקים חדשים. מתוכם כ-90% מהם לא מסתכלים על תוצאות חיפוש מעבר לעמוד השני של תוצאות החיפוש. זו הסיבה שאופטימיזציה לגוגל הינה חלק הכרחי ומרכזי בכל אסטרטגיית שיווק באינטרנט. Dreamview ביצעה על היום אופטימיזציה לגוגל עבור עשרות אתרי אינטרנט, בצורה יעילה ונקיה, ללא שימוש בטכניקות "אפורות" שיכולות לגרום לנזק לדירוג האתר בטווח הבינוני והארוך. המתודולוגיה שלנו נבחנת מידי יום ולאורך הזמן היא מותאמת לשינויים שמתבצעים בשיטות הדירוג של מנועי החיפוש. מדוע לבחור בנו לפרויקט אופטימיזציה לגוגל? פיתוח מתודולוגיות עבודה והתאמתם בצורה מתמדת לדרישות המשתנות של אופטימיזציה לגוגל ברשותינו תשתית רחבה של שיתופי פעולה עם פורטלים ואתרים לצורך יצירת קישורים איכותיים לאתר באופן עקבי לעמוד בלוחות זמנים ושביעות רצון הלקוח הכוללת התאמת חבילת שירות לתקציבים משתנים לרשותינו הבנה עמוקה בדינמיקה העסקית וביכולת לתרגמה לאסטרטגיית אופטימיזציה לגוגל אפקטיבית יחס אישי ופתוח שמסייע לפתח עבודת צוות יעילה לאורך זמן מערכת דיווח חודשית שעוקבת ומנתחת את תוצאות הקמפיינים יכולת מוכחת להציג ROI להשקעה באופטימיזציה לגוגל בתוך זמן קצר

בחירת מערכת ניהול תוכן
  בחירת מערכת ניהול תוכן בחירת מערכת ניהול תוכן חשובה מאד לצורך עדכון עתידי ותחזוקתו של האתר. ישנו מגוון עצום של מערכות ניהול שונות. להלן מספר הנחיות שימושיות שכדאי לשקול בעת בחירת מערכת ניהול תוכן לאתר.   5. גמישות בעיצוב האתר מערכות ניהול תוכן מסויימות, מוגבלות מבחינת עיצוב האתר, ומחייבות שימוש בתבניות מוכנות מראש. חשוב מאד לוודא כי מערכת ניהול התוכן שתיבחר, תאפשר למעצב האתר חופש יצירתי, ולא תגביל אותו למבנה סכמטי מוכן מראש.   6. מערכת ניהול תוכן שכוללת תיעוד כתוב חשוב לוודא, כי מערכת ניהול התוכן שתקבלו, כוללת חוברת הדרכה מקיפה, שאפשר בקלות רענון קצר של השימוש בתוכנה, ללא צורך בהסברים ארוכים מהתמיכה הטכנית של חברת בניית האתרים. תיעוד כתוב, חוסך זמן עבודה וכולל בתוכו טיפים לשימוש מהיר ונוח במערכת.   7. מערכת ניהול תוכן מבוססת קוד פתוח לכל מערכל ניהול תוכן יש קוד מקור. המשמעות של קוד פתוח היא שמפתח התוכנה מעניק לכל משתמש גישה לקוד הזה. גישה זו מתבטאת בסופו של דבר בהפחתת עלויות. לכן אנחנו מאמינים כי שימוש במערכת ניהול תוכן מבוססת קוד פתוח היא כמעט בלתי נמנעת. זה הופך את הלקוח לבלתי תלוי בספק, מאפשר לו לשנות אותו, להעביר את הטיפול בו לספק אחר, ולחייב את הפסק לזמני תגובה ושירות טובים יותר.   אנו מאמינים כי הקוד הפתוח יוצר מערכות ניהול תוכן טובות יותר, שכן השימוש בקוד, פתוח לקהיליית משתמשים רחבה בכל העולם, שכולם יוזמים חידושים, בוחנים את טיב הקוד, ומדווחים על תקלות ובעיות אבטחה. כתוצאה מכך, תוכנה שכתובה בקוד הפתוח היא איכותית יותר, מאובטחת יותר, מודולרית יותר, ונהנית מגרסאות מתקדמות בתדירות גבוהה יותר 1. התאמת מערכת ניהול התוכן לפונקציה העיקרית שהאתר צריך למלא מה המטרה העיקרית של האתר? האם עליו לשמש כבלוג? חנות מסר אלקטרוני? רשת חברתית? אתר תדמית פשוט?   מטרת האתר משפיעה במידה רבה על בחירת הפלטפורמה שתומכת בצורה הטובה ביותר בפונקציה העיקרית של האתר.   2. מערכת ניהול תוכן עם ממשק משתמש אינטואיטיבי ממשק המשתמש של מערכת ניהול התוכן צריך להיות ברור ופשוט גם למשתמש מחשב בעל ידע ועריכה של דפים, הוספת תמונות, קישור לתפריטים, וכיו"ב   3. עורך טקסט WYSIWYG WYSIWYG או (What You See Is What You Get) או "מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל", הוא למעשה ממשק תוכנה גרפיים שמאפשר למשתמש לערוך מסמך מחשב, בפורמט שנראה בסופו של דבר באופן דומה גם למשתמש הקצה.   הדוגמא הנפוצה ביותר היא ההגיה, שכן בעת בחירת בגופנים שונים, או תמונות, המסמך משתנה בדיוק כפי שמשתמש הקצה שעורך את המסמך התכוון. באופן דומה ישמם ממשקי WYSIWYG שמאפשרים לערוך טקסט בעמודי אינטרנט, גם למי שאינם מתכנתים. הממשקים המתקדמים מאפשרים להעתיק מסמך WORD כמו שהוא, והמערכת יודעת לתרגם את הטקסט והעיצוב שלו מאפשרים להעתיק מסמך WORD כמו שהוא, והמערכת יודעת לתרגם את הטקסט והעיצוב שלו לפורמט HTML מדויק. 4. יצירת קוד פשוטה וקלה לקריאה על ידי מנועי החיפוש מערכת ניהול תוכן טובה, מפשטת מאד תהליכי בניית אתרים, ככל שהפונקציונליות שלה תואמת למטרה העיקרית של האתר, כך נעשה שימוש מופחת בסקריפטים מיותרים. הפחתת השימוש בסקריפטים מזרזת את זמני הטעינה של העמודים, ומשפרת את סיכויי קידום האתר במנועי החיפוש. אנחנו משתמשים כיום במספר מערכות ניהול תוכן בניהן: Joomla ,Word Press ,Drupal ,Magento ,Oscommerce ואחרות. מגוון המערכות מאפשר התאמה מייטבית לכל לקוח.

איפיון
פיתוח אתר אינטרנט הוא תהליך בעל השלכות תקציביות, וארגוניות לא פשוטות לכל עסק. אתרי אינטרנט רבים מדי נבנים ללא הכנה ייסודית, על ידי קבוצה קטנה של עמיתים בארגון, במנותק ממחלקות אחרות ולמעשה מחמיצים את ההזדמנות לתת ביטוי לכל המטרות הארגוניות שניתן לייעל באמצעות האינטרנט. התוצאה היא אתר "רזה" יחסית , שלא נהנה ממשאבים ותשומת לב כלל ארגונית. השאלות המרכזית שתהליך האיפיון אמור לענות עליהן: