+ קטגוריית המאמרים
שיווק באינטרנט בחמישה צעדים
שיווק ברגעים: כיצד לחתוך את הרעש ולהגיע לצרכנים בזמן הנכון   בעידן הדיגיטלי של ימינו, כאשר הצרכנים מוצפים במידע ובמסרים שיווקיים בכל פלטפורמה אפשרית, חיוני לאמץ גישה ממוקדת ואסטרטגית כדי להגיע...
The 7Ps Marketing Mix
The 7Ps Marketing Mix מודל שבעת ה-P (The 7Ps Marketing Mix) הוא כלי חיוני עבור בעלי עסקים ואנשי שיווק בעידן הדיגיטלי. כאשר מדובר בבניית אתרים ושיווק מקוון, הבנה ויישום נכון של מודל זה יכולים...
אופטימיזציה של שיעור המרה בשיווק דיגיטלי
אופטימיזציה של שיעור המרה בשיווק דיגיטלי שיעור ההמרה (Conversion Rate) הוא אחד המדדים החשובים ביותר להצלחה של מאמצי השיווק הדיגיטלי. הוא מייצג את אחוז המבקרים באתר או בעמוד נחיתה שמבצעים פעולה...
הבדלים מרכזיים בין אסטרטגיה מול טקטיקה
ההבדל בין אסטרטגיה וטקטיקה בשיווק דיגיטלי בעולם השיווק הדיגיטלי המתפתח והתחרותי של ימינו, הבנה מעמיקה של ההבדל בין אסטרטגיה לטקטיקה היא הכרחית להצלחה. בין אם מדובר בקידום אתרים, פרסום ממומן,...
18 דרכים לשיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי מתייחס לשימוש בערוצים דיגיטליים, כגון אתרי אינטרנט, מדיה חברתית, מנועי חיפוש ודואר אלקטרוני, כדי לקדם מוצרים או שירותים וליצור קשר עם לקוחות.

Read more …

היתרונות של שיווק דיגיטלי
ההיסטוריה של השיווק הדיגיטלי קצרה יחסית, אבל כבר הייתה לה השפעה משמעותית על עסקים ושיטות שיווק מסורתיות.    

Read more …

 מגמות במסחר האלקטרוני בשוק המזון
המסחר האלקטרוני בשוק המזון צובר תאוצה בשנים האחרונות. צרכנים רבים יותר מעדיפים להזמין את המזון שלהם באינטרנט, מהבית או מהמשרד.

Read more …

ענף מוצרי היוקרה בעידן הדיגיטלי
העולם הדיגיטלי משנה את כל מה שאנחנו יודעים על ענף מוצרי היוקרה. צרכנים צעירים יותר מבינים בדיגיטל ומחפשים חוויות מקוונות מותאמות אישית וחלקות. מותגי יוקרה נאלצים להתאים את עצמם למציאות החדשה כדי...

Read more …

החשיבות של תוכן שמעודד מעורבות
תוכן שמעודד מעורבות  (  content engagement  )  יכולות להשתנות בהתאם לעסק הספציפי וליעדי השיווק שלו.

Read more …

כיצד ליישם שיווק דינמי
  שיווק דינמי כרוך בשינוי תרבותי הדורש רכישה מכל בעלי העניין, כולל הנהלה , משווקים וחברי צוות אחרים.

Read more …

שיווק באינטרנט באמצעות פייסבוק
פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר בעולם, עם למעלה מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, מה שהופך אותה לפלטפורמה מצוינת לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

Read more …

טכניקות לשיווק באינטרנט
כל אחת מטכניקות השיווק באינטרנט שלהלן יכולה להיות מיושמת ללא השקעה גדולה (מלבד אולי זמן). בעוד שחלק מהן ניתנות לתיאור בצורה מדויקת יותר כטיפ לשיווק באינטרנט ולא כטכניקה, כל אחת מהן יכולה להיות...

Read more …

איך לעודד את חזרתם של גולשים לאתר
גידול בכמות המבקרים באתר היא משימה חשובה. יחד עם זאת כמות הגולשים החדשים שניתן למשוך באמצעות מידי יום היא מוגבלת ולכן חשוב לוודא כי למבקרים שכבר ביקרו באתרים יהיה אינטרס לחזור לביקורים חוזרים....

Read more …

מבוא קצר למיתוג עסקים
מותג הוא הרבה יותר מהשם של חברה או שם המוצר שלה. זהו מושג שנוגע לתפיסות וערכים, בין אם אישי או עסקי. במידה רבה עיצוב התפסיות והערכים של אחרים לך המותג הם עניין שאפשר לשלוט בו. אפשר ליצור שינוי...

Read more …

שיווק ברשתות חברתיות
השיווק ברשתות החברתיות מתפתח בהתמדה. הדרך בה אנשים משתמשים ברשתות החברתיות משתנה כל הזמן.

Read more …

המפתח לשיפור יחס ההמרה של אתר אינטרנט
היעד העיקרי של תהליכי קידום אתרים והשיווק באינטרנט הוא למשוך יותר תנועה לאתר האינטרנט. יחד עם זאת האם נעשה מספיק כדי למצות את מלוא הפוטנציאל מהגולשים הקיימים ולהפוך יותר מהם ללקוחות פוטנציאלים...

Read more …

תוכנית שיווק לאתר אינטרנט
בניית תוכנית שיווק לאתר אינטרנט מחייבת מעקב אחר מספר מדדים לצורך ניתוח התקדמות תהליך השיווק לעומת ההוצאות שמושקעות בו. להלן מספר נתונים שמומלץ לאסוף ולנתח:

Read more …

הגדלת מכירות באינטרנט באמצעות AR
מציאות רבודה (AR) היא טכנולוגיה חדשנית שיכולה לשפר משמעותית את חווית הקנייה המקוונת. על ידי שילוב AR בחנויות מקוונות, עסקים יכולים לספק ללקוחות חוויה אינטראקטיבית וסוחפת יותר, מה שיכול להוביל...

Read more …

בניית מיזמים אינטרנטיים
בניית מיזמים אינטרנטיים נראית לעתים משימה קלה. בשל הנגישות הגבוהה של הקמת עסק ברשת, רבים מנסים את מזלם ללא הכנה מתאימה. במאמר נדונים מרכיבי ההצלחה ההכרחיים בתחום.

Read more …

להבין את הפוטנציאל השיווקי של אתר האינטרנט
ככל שהכלכלה ממשיכה להידרדר וחברות מקצצות את התקציב מכל הכיוונים, מנהלי השיווק נאלצים לעשות יותר עם הרבה פחות. לעסקים מכל הגדלים, האינטרנט יכול להיות הנכס החשוב ביותר במכלול הכלים השיווקיים, פעמים...

Read more …

שיווק חברתי
שיווק חברתי מתייחס לשימוש בעקרונות ובטכניקות שיווקיות לקידום שינוי חברתי או התנהגותי המועיל לחברה. מטרתו היא להשפיע ולעודד אנשים לאמץ גישות, התנהגויות או שיטות חדשות שיכולות לשפר את בריאותם, סביבתם...

Read more …

איך לבנות מותג באינטרנט
אתר האינטרנט הפך להיות האמצעי שדרכו חלק ניכר מהלקוחות הפוטנציאלים פוגשים את החברה לראשונה. כתוצאה מכך, האתר חייב להשתלב באסטרטגיית המיתוג והשיווק של העסק ככלי להעברת מסרים בנוגע לאיכות החברה...

Read more …

כיצד ווב 3.0 משנה את העסק שלך
תפיסת Web 2.0 צריכה לשנות את הדרך שכולנו עושים בה עסקים  

Read more …

שיווק עסקים ברשתות חברתיות
לרשתות החברתיות הייתה השפעה משמעותית על יצירת המודעות למותג בעשורים האחרונים. עלייתן של פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין העניקה לעסקים דרך חדשה להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולעסוק...

Read more …

שירות לקוחות באינטרנט - eService
רבות דובר בנושא האינטרנט כמקור לרווחים נוספים. עיקר ההתייחסות הייתה לרעיון הפנטסטי של מכירות נוספות שיגיעו דרך חנות וירטואלית אשר תמכור ללקוחות בכל העולם, ללא צורך ב"לבנים וברזלים". גישה זו טרם...

Read more …

שיווק באינטרנט | שיווק באמצעות האינטרנט-  תמהיל השיווק באינטרנט
ההיסטוריה של תמהיל השיווק באינטרנט משקפת את האבולוציה של האינטרנט והטכנולוגיות הדיגיטליות בעשורים האחרונים. ככל שטכנולוגיות חדשות צצות והתנהגות הצרכנים ממשיכה להשתנות, עסקים יצטרכו להמשיך ולהתאים...

Read more …

בניית מותג אישי בעולם הדיגיטלי
האם אתה מחפש ליצור מותג אישי שבולט בנוף הדיגיטלי הצפוף של ימינו? אם כן, אתה לא לבד. מיתוג אישי הפך יותר ויותר חשוב, במיוחד עבור פרילנסרים, יזמים ומשפיענים שרוצים לבנות קהל נאמן ולבסס את עצמם...

Read more …

מודל RACE  לשיווק דיגיטלי
המודל לשיווק דיגיטלי של RACE (Reach, Act, Convert, Engage) הוא כלי שעוזר לעסקים לעקוב ולמדוד את האפקטיביות של מאמצי בניית אתר אינטרנט והשיווק הדיגיטלי שלהם על פני מספר ערוצים. לוח המחוונים נועד...

Read more …