+ קטגוריית המאמרים
שיווק באינטרנט
שיווק ברגעים: כיצד לחתוך את הרעש ולהגיע לצרכנים בזמן הנכון
בעידן הדיגיטלי של ימינו, כאשר הצרכנים מוצפים במידע ובמסרים שיווקיים בכל פלטפורמה אפשרית, חיוני לאמץ גישה ממוקדת ואסטרטגית כדי להגיע...
The 7Ps Marketing Mix
מודל שבעת ה-P (The 7Ps Marketing Mix) הוא כלי חיוני עבור בעלי עסקים ואנשי שיווק בעידן הדיגיטלי. כאשר מדובר בבניית אתרים ושיווק מקוון, הבנה ויישום נכון של מודל זה יכולים...
אופטימיזציה של שיעור המרה בשיווק דיגיטלי
שיעור ההמרה (Conversion Rate) הוא אחד המדדים החשובים ביותר להצלחה של מאמצי השיווק הדיגיטלי. הוא מייצג את אחוז המבקרים באתר או בעמוד נחיתה שמבצעים פעולה...
ההבדל בין אסטרטגיה וטקטיקה בשיווק דיגיטלי
בעולם השיווק הדיגיטלי המתפתח והתחרותי של ימינו, הבנה מעמיקה של ההבדל בין אסטרטגיה לטקטיקה היא הכרחית להצלחה. בין אם מדובר בקידום אתרים, פרסום ממומן,...
שיווק דיגיטלי מתייחס לשימוש בערוצים דיגיטליים, כגון אתרי אינטרנט, מדיה חברתית, מנועי חיפוש ודואר אלקטרוני, כדי לקדם מוצרים או שירותים וליצור קשר עם לקוחות.
ההיסטוריה של השיווק הדיגיטלי קצרה יחסית, אבל כבר הייתה לה השפעה משמעותית על עסקים ושיטות שיווק מסורתיות.
המסחר האלקטרוני בשוק המזון צובר תאוצה בשנים האחרונות. צרכנים רבים יותר מעדיפים להזמין את המזון שלהם באינטרנט, מהבית או מהמשרד.
העולם הדיגיטלי משנה את כל מה שאנחנו יודעים על ענף מוצרי היוקרה. צרכנים צעירים יותר מבינים בדיגיטל ומחפשים חוויות מקוונות מותאמות אישית וחלקות. מותגי יוקרה נאלצים להתאים את עצמם למציאות החדשה כדי...
תוכן שמעודד מעורבות ( content engagement ) יכולות להשתנות בהתאם לעסק הספציפי וליעדי השיווק שלו.
שיווק דינמי כרוך בשינוי תרבותי הדורש רכישה מכל בעלי העניין, כולל הנהלה , משווקים וחברי צוות אחרים.
פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר בעולם, עם למעלה מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, מה שהופך אותה לפלטפורמה מצוינת לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים.
כל אחת מטכניקות השיווק באינטרנט שלהלן יכולה להיות מיושמת ללא השקעה גדולה (מלבד אולי זמן). בעוד שחלק מהן ניתנות לתיאור בצורה מדויקת יותר כטיפ לשיווק באינטרנט ולא כטכניקה, כל אחת מהן יכולה להיות...
גידול בכמות המבקרים באתר היא משימה חשובה. יחד עם זאת כמות הגולשים החדשים שניתן למשוך באמצעות מידי יום היא מוגבלת ולכן חשוב לוודא כי למבקרים שכבר ביקרו באתרים יהיה אינטרס לחזור לביקורים חוזרים....
מותג הוא הרבה יותר מהשם של חברה או שם המוצר שלה. זהו מושג שנוגע לתפיסות וערכים, בין אם אישי או עסקי. במידה רבה עיצוב התפסיות והערכים של אחרים לך המותג הם עניין שאפשר לשלוט בו. אפשר ליצור שינוי...
השיווק ברשתות החברתיות מתפתח בהתמדה. הדרך בה אנשים משתמשים ברשתות החברתיות משתנה כל הזמן.
היעד העיקרי של תהליכי קידום אתרים והשיווק באינטרנט הוא למשוך יותר תנועה לאתר האינטרנט. יחד עם זאת האם נעשה מספיק כדי למצות את מלוא הפוטנציאל מהגולשים הקיימים ולהפוך יותר מהם ללקוחות פוטנציאלים...
בניית תוכנית שיווק לאתר אינטרנט מחייבת מעקב אחר מספר מדדים לצורך ניתוח התקדמות תהליך השיווק לעומת ההוצאות שמושקעות בו. להלן מספר נתונים שמומלץ לאסוף ולנתח:
מציאות רבודה (AR) היא טכנולוגיה חדשנית שיכולה לשפר משמעותית את חווית הקנייה המקוונת. על ידי שילוב AR בחנויות מקוונות, עסקים יכולים לספק ללקוחות חוויה אינטראקטיבית וסוחפת יותר, מה שיכול להוביל...
בניית מיזמים אינטרנטיים נראית לעתים משימה קלה. בשל הנגישות הגבוהה של הקמת עסק ברשת, רבים מנסים את מזלם ללא הכנה מתאימה. במאמר נדונים מרכיבי ההצלחה ההכרחיים בתחום.
ככל שהכלכלה ממשיכה להידרדר וחברות מקצצות את התקציב מכל הכיוונים, מנהלי השיווק נאלצים לעשות יותר עם הרבה פחות. לעסקים מכל הגדלים, האינטרנט יכול להיות הנכס החשוב ביותר במכלול הכלים השיווקיים, פעמים...
שיווק חברתי מתייחס לשימוש בעקרונות ובטכניקות שיווקיות לקידום שינוי חברתי או התנהגותי המועיל לחברה. מטרתו היא להשפיע ולעודד אנשים לאמץ גישות, התנהגויות או שיטות חדשות שיכולות לשפר את בריאותם, סביבתם...
אתר האינטרנט הפך להיות האמצעי שדרכו חלק ניכר מהלקוחות הפוטנציאלים פוגשים את החברה לראשונה. כתוצאה מכך, האתר חייב להשתלב באסטרטגיית המיתוג והשיווק של העסק ככלי להעברת מסרים בנוגע לאיכות החברה...
לרשתות החברתיות הייתה השפעה משמעותית על יצירת המודעות למותג בעשורים האחרונים. עלייתן של פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין העניקה לעסקים דרך חדשה להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולעסוק...
רבות דובר בנושא האינטרנט כמקור לרווחים נוספים. עיקר ההתייחסות הייתה לרעיון הפנטסטי של מכירות נוספות שיגיעו דרך חנות וירטואלית אשר תמכור ללקוחות בכל העולם, ללא צורך ב"לבנים וברזלים". גישה זו טרם...
ההיסטוריה של תמהיל השיווק באינטרנט משקפת את האבולוציה של האינטרנט והטכנולוגיות הדיגיטליות בעשורים האחרונים. ככל שטכנולוגיות חדשות צצות והתנהגות הצרכנים ממשיכה להשתנות, עסקים יצטרכו להמשיך ולהתאים...
האם אתה מחפש ליצור מותג אישי שבולט בנוף הדיגיטלי הצפוף של ימינו? אם כן, אתה לא לבד. מיתוג אישי הפך יותר ויותר חשוב, במיוחד עבור פרילנסרים, יזמים ומשפיענים שרוצים לבנות קהל נאמן ולבסס את עצמם...
המודל לשיווק דיגיטלי של RACE (Reach, Act, Convert, Engage) הוא כלי שעוזר לעסקים לעקוב ולמדוד את האפקטיביות של מאמצי בניית אתר אינטרנט והשיווק הדיגיטלי שלהם על פני מספר ערוצים. לוח המחוונים נועד...