+ קטגוריית המאמרים
האם אתר האינטרנט שלך פועל מהר? לא רק בנוגע למידע ולתקשורת, אלא למהירות ממשית. כמה מהר האתר עולה? כמה זמן לוקח לנווט מדף לדף? אנחנו כישראלים (או כמאמצים טרנדים אמריקאים), ידועים באהבתנו למהירות: אוכל מהיר, אינטרנט במהירות גבוהה, נהיגה מהירה וכו. . אז אין זו הפתעה שגוגל לוקח כעת בחשבון במערכת הדירוג שלו את מהירות האתרים. זה עדיין לא תופס משקל רב כמו נושאים כמו לרלוונטיות, אך עדיין צריך לקחת זאת בחשבון.

עיצוב אתרים הוא לא אמנות. מדובר באוסף של מיומנויות שונות - מקופירייטינג וטיפוגרפיה, פריסה נכונה של העמוד וקרייטיב איכותי. כל אלו צריכים להתמזג יחד כדי ליצור ממשק אסתטי ונעים, שנותן את הבמה הנכונה לתוכן של האתר.   התשובה לשאלה - איך לבנות אתר מצליח - דורשת ירידה לפרטי תהליך הבנייה והעיצוב של אתר אינטרנט. בראשית התהליך  חשוב לאפיין את המטרות הארגוניות עוד לפני שמתחילים לעצב את האתר. אי אפשר לעצב ממשק משתמש שנראה טוב להגיד שבכך הושגו כל המטרות של האתר. למען האמת ישנם אתרי אינטרנט רבים שנראים פנטסטיים מבחינת העיצוב אך לעתים קרובות נכשלים לחלוטין בפונקציה שלשמה הן נועדו. 

עסקים קטנים צריכים בדרך כלל אתר פשוט במונחים של עיצוב ופונקציונאליות. כיום ישנן פלטפורמות נהדרות שמאפשרות גם בתקציבים קטנים של אלפי שקלים בודדים ליצור אתרים לעסקים קטנים ידידותיים למשתמש , המכילים תוכן איכותי ועיצוב אלגנטי.את הפוקציונאליות הדרושות באתרים לעסקים קטנים ניתן להשיג באמצעות פלטפורמת ג'ומלה סטנדרטית, תוך שינוי התצורה שלה ושימוש במודוולים החיוניים בתצורתה לניהול מאמרים וגלריות בלבד. בעתיד עם התגברות הצרכים של הלקוחות ניתן להוסיף עוד ועוד מודולים ככל הנדרש על גבי אותה הפלטפורמה.

כשמדובר בשירותי אחסון אתרים, למהירות הגלישה ולזמינות האתר ישנה השפעה רבה על היכולת להצליח בפעילות השיווק באינטרנט. 79% מגולשים מצהירים כי לא יחזרו לביקור חוזר לאחר שחוו כשלון בכניסה לאתר מסוים.בכל חברות אחסון אתרים יש רשימת מכולת של כמה שטח דיסק ורוחב פס. אולם מרבית החברות המציעות שירותי אחסון אתרים אינן זמינות מעבר לשעות הפעילות הרגילות, ולעיתים נדרשות דקות רבות על שנציג השירות הרלוונטי יענה לשיחה. שירותי האחסון שלנו מתבססים על המגע אישי ואנשי שירות שזמינים תמיד בפלאפון אישי.

מבחני קונספט בתחום האינטרנט משמשים לזיהוי מוקדם של פוטנציאל הצלחה של עיצוב אתרים חדשים. מטרת המבחן היא לבדוק את תגובת הלקוחות לקונספט העיצוב הבסיסי של האתר, ולסייע בקבלת החלטות לגבי המשך העיצוב המוצע או נטישתו לטובת משהו אחר. עלויות העיצוב והתכנות הזולות יחסית מאפשרות לבדוק את היעילות של עיצובים שונים באמצעות יצירה דפי נחיתה פשוטים יחסית לפני השקה של אתר שלם.

דווקא בתקופות של צמצום הפעילות כלכלית , כשהדי המיתון המתקרב ברקע, מעקב אחר הביצועים של אתר האינטרנט מקבל חשיבות רבה בתהליך בניית אתרים. מהם המדדים שכדאי לשים לב אליהם?

עבור עסקים קטנים או אנשים פרטיים, מחיר בניית אתר חדש בעלות של אלפי דולרים אינה אופציה ריאלית בדר"כ. יחד עם זאת כל חברת בניית אתרים שמכבדת את עצמה ומחזיקה צוות מקצועי של מעצבים גרפים, מתכנתים טובים ומנהלי פרויקטים, נדרשת להשקיע מינימום של 50 - 100 שעות עבודה על אתר חדש. אז מה אפשר לעשות כדי לא להסתפק עיצוב בינוני ובמערכת ניהול זולה אך שלא ניתן יהיה בעתיד לקדם אותה מנועי חיפוש?

פרסום באינטרנט באמצעות קידום ממומן בגוגל, או בתוכנית שותפים מחייב פעמים רבות בנייה של עמודי פרסום ממוקדים וייעודיים על מנת ליצור המרה גבוהה יותר. המטרה של עמוד נחיתה היא להציג את המסר בצורה הברורה ביותר תוך יצירת הנעה ליצירת קשר מיידית באמצעות טופס פניה בולט או באמצעות הטלפון.