+ קטגוריית המאמרים

המגמות והתחזיות האחרונות בתחום המדיה חברתית

המגמות והתחזיות האחרונות בתחום המדיה חברתית
רצינו לשתף אתכם במגמות האחרונות בתחום השיווק במדיה חברתית על מנת לעזור לכם לשפר את תוצאות השיווק שלכם במדיות אלו
 

 

1. תוכן אינטראקטיבי

הוספת מדורים אינטראקטיביים לאתר שלך היא דרך נהדרת לספק ערך למבקרים, לגרום להם לעסוק באתר שלך וללמוד עוד עליהם.  

 

נניח שאתר עוסק מתווך נדל"ן והיית והוספת מחשבון משכנתא לאתר שלך. זוהי הצעת ערך חיונית למבקרים באתר, וגם כלי לאיסוף מידע ראשוני מתוך הנתונים המוזנים למחשבון.  
דוגמאות נוספות לכלים אינטראקטיבים : זימון תורים, פורום או בלוג מקצועי המאפשר שאלות ותשובות, 

 
 
2. קישורים לעמודי מכירות

למי שיש חשבונות פעילים באתרים שיתוף חברתי כמו Instagram או פייסבוק, הרי שהעוקבים שלכם שמסננים פרסומות, יוכלו להיחסף בין הפרסמומות והסיפורים השונים גם לקישורים לעמודי הרכישה בחנות שלכם. באמצעות פוסטים שרלוונטים לאותם לקוחות , ניתן לתייג את הלקוחות הפוטנציאלים ולגרום להם לרצות להגיע לעמודי הרכישה, גם ללא מודעות פרסומות ממומנות. 

 

הגדלת חברים ועוקבים
הגדלת מספר האנשים העוקבים אחר דף או חשבון מדיה חברתית צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של כל עסק. ככל שאנשים יותר רואים פוסטים, כך גדלה האפקטיביות שלהם. הצעת תוכן שימושי, מרגש או שניהם עוזרת להגדיל את בסיס העוקבים, ואת כמות השיתופים. מידי פעם זה גם לגיטימי לבקש מהעוקבים לשתף תוכן שיכול להיות שימושי גם לחברים שלהם. 

אחת הדרכים לתגמל לקוחות מבלי לאבד יותר מדי את שולי הרווח היא ליצור קבוצות רכישה דרך המדיה החברתית בעקבות הצעה להנחה אטרקטיבית. הצעות של במצעים אמיתיים תמיד זוכות לשיתופים ותגובות מצד הלקוחות וגם מספקת ללקוחות ועוקבים תחושה של ייחוד ותמורה לכך שהם לקוחות נאמנים. 

 
3. אפליקציות להעברת הודעות ברשתות חברתיות

בכל חודש ישנם 1.3 מיליארד משתמשים פעילים במסנג'ר של פייסבוק, וכ -10 מיליארד הודעות נשלחות בין אנשים לעסקים באמצעות אפליקציה  הזו. אנשים אוהבים את הנוחות של קניות וקבלת שירות מהבית, אבל הם עדיין רוצים שירות מהיר שמגיע עם אינטראקציה פנים אל פניםם. אפליקציות להעברת הודעות דרך מדיה חברתית יכולות לספק את השירות המהיר הזה.  ההוספת שירות CHAT לאתר או לאפליקציה כגון אפליקציות כגון WhatsApp, Facebook Messenger ו- WeChat מאפשרת לעסקים דרך זולה וקלה לספק קשר ישיר ובהתאמה אישית ולשפר את חוויית הלקוח שלהם.  

4. סיפורי מדיה חברתית

סיפורי מדיה חברתית קלים לשימוש והם דרך מדהימה להציג מוצרים, אירועים ואפילו חוויות מאחורי הקלעים. כאשר לוקחים בחשבון ששליש מסיפורי האינסטגרם עם כמות הצפיות הגבוהה ביותר מגיעים מעסקים, קשה להתעלם מכך שסטוריז וסיפורי אינסטגרם בפלטפורמות מדיה חברתית הם הכלי היעיל ביותר בשיווק דיגיטלי.  

 

האופי המרגש והמתחדש כל יום המדיה החברתית הוא שהופך אותה לחזקה כל כך. הצרכנים מצידם גם שומרים על פרופילים מעודכנים בפרטים אישיים וזמינות בלחיצת כפתור והם לא רוצים לפספס הזדמנויות או מידע מיוחד. ברגע שתציע להם הצעה אטקרטיבית , קוד הנחה או מוצר במהדורה מוגבלת הדרך לרכישה הבא מתקצרת מאד.  

 
 
אם הנך מעוניין לשמוע פרטים נוספים, השאר לנו פרטים ונציג החברה יחזור אליך בהקדם

 

 
מפרסמים את האתר שלנו בפייסבוק שלכם ומרוויחים 5% מכל עסקה שנמכור בעזרתכם.
פרסם בפייסבוק שלך את האתר באמצעות לינק ייחודי שנשלח אליך למייל. כל לקוח שיפנה אלינו וירכוש שירותי בניית אתר יזכה אותך מיידית ב5% מסך העסקה שתועבר אליך בהעברה בנקאית לחשבון שלך או באמצעות ביט