+ קטגוריית המאמרים

המגמות והתחזיות בתחום החיפוש באינטרנט

המגמות והתחזיות בתחום החיפוש באינטרנט
תחום החיפוש ממשיך להתפתח במהירות להלן מגמות עכשוויות שיסייעו לשפר את הקידום של העסק שלכם במנועי החיפוש :  
 
1. חיפושים ללא לחיצה

 

באופן כללי, כשיש לך שאלה, אתה מקליד את השאלה שלך בגוגל, לוחץ על Enter ולחץ על תוצאת החיפוש שעונה בצורה הטובה ביותר על שאלתך או נותן לך את המידע שאתה צריך.  

 

לפעמים התשובה מוצעת לך בפסקה בראש עמוד התוצאה. תוצאות אלו, הנקראות גם "תוצאות מקודמות, מגיעות לרוב עם תמונה וכל המידע שחיפשת מוצג בתיבה קלה להבחנה. התוצאה מאפשר להציג תמונה רחברה של מה נמצא בתוך התוכן ובכך לסייע לגולש להבין אם הקישור המוצע הוא אכן מה שהוא מחפש זה מה שמכונה חיפוש ללא לחיצה. גוגל ומנועי חיפוש אחרים מספקים את זה כדי לעזור לאנשים למצוא תשובות במהירות ולשמור על אנשים באתר שלהם.

 


לבעלי עסקים המעוניינים למשוך מבקרים לאתר שלהם, התחרות על המיקום בגוגל יכולה להיות די מתסכלת כאשר בתוצאות חיפוש חשובות הם רואים את המתחרים שלהם לפניהם. אבל כדאי לזכור הופעה במקום גבוה משמעותה שהאתר מספר תוכן בעל ערך לגולשים לכן חשוב בצורה עקבית להוסיף תכנים איכותיים לאתר כדי להוסיף ערך שבסופו של דבר יביא יותר מבקרים לאתר.  

 

2. רישומים מאומתים של Google עבור קידום אתרים מקומי

עבור עסקים הפועלים ברמה מקומית, כגון חברת אינסטלציה או מרפאה וטרינרית, הרישום שלך ב- 'Google Business' מספק מידע רב ערך ומסייע בחיפושים מבוססי מיקום גאוגרפי.  

 

אינסטלטור ברמת השרון, חשמלאי בנתניה.... כל חיפוש עם הקשר גיאורגפי או חיפושים שנעשים בעמצאות גוגל מפות " מה נמצא בקרבתי" הינם של לקוחות מאד חשובים לעסקים מקומיים. לכן כדאי להירשם במדריכים העסקיים של גוגל וכךך גם הלקוח הפוטנציאלי יכול לראות את שעות הפתיחה, הכתובת ודירוג הכוכבים שלך שהשאירו משתמשים אחרים.  

 

על מנת לוודא שהמידע המוצג נכון, עליך לאמת את רישום העסקים שלך ב- Google ולשמור על מידע מעודכן.  עסקים מאומתים נחשבים אמינים ומכובדים יותר מאשר מתחרים לא מאומתים.

 
3. חיפוש קולי

שירותים דיגיטליים כגון אלקסה, סירי או קורטנה הינם פופולריים ביותר והובילו לפופולריות ושינוי משמעותי ביותר בשימוש בקול כאמצעי קלט של נתונים עבור המכשירים הסלולריים. יש הבדל בין הקלדה של שאילת חיפוש לבין התנסחות בעל פה של אותה שאילתה. לדוגמא, אדם המחפש את מסעדה מזרחית הקרובה אליו עשוי להקליד "מסעדה מזרחית רחובות", אך ככל הנראה בחיפוש קולי הוא יגיד : "היכן המסעדה המזרחית הקרובה ביותר?". המשמעות היא שבעת כתיבת התוכן כדאי לשים לב לניאונסים שבין חיפוש קולי לחיפוש רגיל  

 

4. חיפוש חזותי

במקום להקליד תיאור בגוגל, המשתמשים יכולים כעת להעלות תמונה ולקבל מידע על פריט רק מתמונה. אם הם מעלים תמונת צמח, החיפוש מחזיר מידע על מינים, ואילו תמונה נקודת ציון תחזיר נתונים היסטוריים. כאשר משתמש מחפש מוצר, הוא מחזיר מוצרים דומים והיכן לקנות אותם. כיצד ניתן למנף חיפוש ויזואלי? מומלץ להוסיף תמונות באיכות גבוהה שתויגו עם מילות מפתח תיאוריות, להציג מגוון תמונות לכל מוצר . פעולות אלו ישפרו בוודאות את תוצאות החיפוש.  

 

בנוסף שקול את הדברים הבאים:  

 

  • קיום Sitemap של תמונות יגדיל את הסבירות שהתמונות שלך יתגלו על ידי מנועי החיפוש
  • השתמש בשמות קבצים תיאוריים לתמונות לפני שאתה מעלה אותם לאתר שלך
  • הוסף טקסט חלופי לכל התמונה המכונה "תגיות Alt"

 

 
 
 
אם הנך מעוניין לשמוע פרטים נוספים, השאר לנו פרטים ונציג החברה יחזור אליך בהקדם

 

 
מפרסמים את האתר שלנו בפייסבוק שלכם ומרוויחים 5% מכל עסקה שנמכור בעזרתכם.
פרסם בפייסבוק שלך את האתר באמצעות לינק ייחודי שנשלח אליך למייל. כל לקוח שיפנה אלינו וירכוש שירותי בניית אתר יזכה אותך מיידית ב5% מסך העסקה שתועבר אליך בהעברה בנקאית לחשבון שלך או באמצעות ביט