+ קטגוריית המאמרים

המגמות והתחזיות האחרונות בתחום בניית אתרים

המגמות והתחזיות האחרונות בתחום בניית אתרים
אתר אינטרנט עסקי
1. אתרים מותאמים לסלולר 

עם עליית השימוש בטלפונים חכמים שהם כיום מרבית המכשירים שדרכם אנחנו גולשים באינטרנט, הצורך בשימת לב לתאימות האתר לתצוגה במסכים קטנים הינה קריטית.  אתר שאינו מותאם עשוי לגרום לחווית שימוש רעה ואובדן צפיה של חלק ניכר מהמבקרים באתר. מומלץ לשים לב לניווט ידידותי למסך מגע, תפריטי ניווט יעיליםופונקציות כמו תפריטים מתקפלים, פחות תוכן כבד המורכב מטקסטים ארוכים ויותר וידאו ותצוגה גרפית מרשימה.

 

 

 
 

מדוע לבחור בעיצוב אתרים מותאם למכשירים סלולריים בעדיפות ראשונה?

 
- מהירות הטעינה של העמודים מהירה יותר, ותשפר את חוויית המבקשר באתר וגם את תוצאות דירוג מנועי החיפוש.
- ניתן לשלב פיצ'רים שרלוונטים למכשירים סלולרים ואין בחשבים שולחמיים כמו זיהוי קול ושימוש במצלמה.
- הגדלת מכירות והמרות! שיפור חוויית המשתמש במובייל עוזר למשתמשים לנווט באתר ביתר קלות ומגדיל המרות. מעל 60% מהגולשים משתמשים בסמארטפונים ומכשירים ניידים.  
 
2. חיפוש מבוסס AI

ישנם טריליוני חיפושים בגוגל בכל שנה. למעשה, 51 אחוז מהחיפושים שאנו רואים מדי יום הם חדשים - מה שאומר שמנוע החיפוש צריך להתאמץ יותר כדי להציג בפני אנשים את התשובות הטובות ביותר לשאלות שלהם ממגוון רחב של מקורות לגיטימיים. בנוסף לדירוג תוכן איכותי, גוגל החלה להשתמש ב RankBrain שמשתמש בכלים של בינה מלאכותית כדי לבוחן ביטויים הקשרים של ביטויים מפתח בכל עמוד טקסט, כמה זמן המשתמש הממוצע מבלה באתר ואיזה אחוזי המרה יש למשתמשים. האלגוריתם החדש מנסה לענות על השאלה איזו בעיה או איזו שאלה התוכן של האתר שלך פותר. זו הסיבה שכדאי להתחיל להוסיף מנגנונים של שאלות ותשובות לתוך אזורי התוכן השונים באתר על מנת למנף טלסייע למנגנוני הבינה המלאכותית לבצע הקשרים לתועלות שגולשים יכולים למצוא באתר שלכם. יש לזה גם משמעות רחבה יותר לאופן שבו יש להגיש טקסט ולפרם אותו בכל אחד מעמודי האתר בין בין עמודי הפרופיל העסקי ובעיקר בעמודי המוצרים והשירותים. זה הזמן להציע ייחוד וספציפיקציה של השירותים שלכם על פני המתחרים בצורה מדויקת יותר.

 

 

 
3. אוטומציה שיווקית

אוטומציה שיווקית הם כלי תוכנה המאפשרים להגדיר תהליכים עסקיים ו"טריגרים" לפעולות כגון משלוח מייל או להקפיץ הודעה/קופופון מבצע בהתרחש מוגדר : לקוח נוטש את עדלת הקניות, לקוח מבקש להוריד קטלוג, לקוח נרשם לרשימת תפוצה, לקוח מחפש מוצר מסוים, כלים אלו מבצעים מעקב אחרי התהליכים שהוגדרו ויכולים להראות האם התרחישים שהוצעו בהיאו לתוצאות המשך משופרות מול אותם גולשים.  

 

דוגמאות נפוצות לאוטומציה שיווקית:  

 

 

  • איסוף לידים - באנר שמופיע בעקבות חיפוש או כאשר העכבר עובר באזור מסוים באתר לכיוון סגירת החלון המציעים הנחה או מתנה. 
  • נטישת עגלה - משלוח אוטומטי של הודעת דוא"ל או SMS ליציאה כאשר מישהו נוטש עגלה כדי ליידע אותה שהיא עדיין זמינה או להציע להם הנחה לחזור ולבצע את הרכישה.
  • התאמת תוכן לאוכלוסיות מפולחות - אם מזוהה גולש ממדינה מסויימת או מי שהגיע מקמפיין מסויים ניתן להתאים עבורו את המסרים/מחירים באתר בצורה אישית.
  •  
 
4. חווית מולטימדיה


לרוב הגולשים כיום יש גישה לאינטרנט מהיר , ובהתאם גוברת הדרישה חוויות מולטימדיה בעת הביקור באתרים עסקיים. 

בין אם מדובר בעיצובי פרלקס של גלילת תמונות, סרטוני וידאו שמשובצים בתוך התוכן, פודקסטים, אנימציה והמחשבה, אייקונים דינמיים ועוד. 

כדי להעשיר את חווית הביקור ניתן גם להוסיף מגוון רחב של פלאגינים ותוספים רבים . ניתן לראות דוגמאות באתר : https://elfsight.com/widgets/

5. צ'טבוטים

בעוד שאנשים רוצים את הנוחות שבקניות מכל מקום, הם עדיין זקוקים לשירות לקוחות מותאם אישית ונגיש. קיימים כיום כלים רבים של צ'אט בוטים שהציעים עזרה ראשונית אוטומטית . שירותי צ'אט בוטים עוזרים לאסוף נתונים נוספים כדי ללמוד עוד על לקוחות ולהציע המלצות, לענות על שאלות וליצור חוויה ייחודית ומותאמת ללקוחות שלך.  

 

 

אם הנך מעוניין לשמוע פרטים נוספים, השאר לנו פרטים ונציג החברה יחזור אליך בהקדם

 

 
מפרסמים את האתר שלנו בפייסבוק שלכם ומרוויחים 5% מכל עסקה שנמכור בעזרתכם.
פרסם בפייסבוק שלך את האתר באמצעות לינק ייחודי שנשלח אליך למייל. כל לקוח שיפנה אלינו וירכוש שירותי בניית אתר יזכה אותך מיידית ב5% מסך העסקה שתועבר אליך בהעברה בנקאית לחשבון שלך או באמצעות ביט