+ קטגוריית המאמרים

כל עסק קטן צריך אתר אינטרנט

כל עסק קטן צריך אתר אינטרנט
כל עסק קטן צריך אתר אינטרנט
למרבה הפלא לעסקים רבים ומשגשגים עדין אין אתר, והם חיים בשלום עם ההחלטה הזו.
למרבה הפלא לעסקים רבים ומשגשגים עדין אין אתר, והם חיים בשלום עם ההחלטה הזו. לאורך זמן בחירה זו עלולה להתברר כשגויה, מאחר ואתר אינטרנט פותח צוהר ללקוחות חדשים ויכול לסייע להוריד מטלות שיווקיות ומטלות שירות לקוחות באמצעות ממשקים אוטומטיים שמייעלים את תהליכי העבודה בארגון.

המטרה העיקרית של בניית אתר אינטרנט היא למשוך לקוחות חדשים וכן לספק מידע מיידי ללקוחות הקיימים. אתר אינטרנט משמש במידה רבה כמכפיל כוח של מחלקת המכירות בארגון שכן הוא יכול לשרת כמות גדולה של לקוחות בו זמנית, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
 

 

 

 
אתר אינטרנט בסיסי יכול לשמש ככרטיס ביקור פשוט של החברה המספק מידע אודות החברה, מוצריה ודרכי ההתקשרות איתה. אתר אינטרנט מורכב, יכול לבצע את כל תהליכי המכירה ושירות הלקוחות בצורה אוטומטית . אחת האפשרויות שטרם אומצו בצורה מקיפה היא הפיכת האתר לכלי המאפשר שירות עצמי באמצעות מרכז מידע אודות פתרון נפוצות לתקלות ו/או ממשק לפניה אלקטרונית שיכולה להפחית בצורה משמעותית את מספר שיחות השירות לארגון. אתר שבנוי היטב יקל על הלקוחות למצוא את הפתרונות הנחוצים להם, יגדיל את שביעות הרצון שלהם, וכמובן יקטין את עלויות השירות.
 
משיכת לקוחות חדשים
משיכת לקוחות באינטרנט שונה מאשר בעסקים רגילים. היכולת לפלח לקוחות לפי קהלי מטרה היא מדויקת יותר שכן הכמות האתרים והבלוגים הקיימים באינטרנט היא עצומה ומגוונת הרבה יותר מתחום המגזינים המודפסים למשל. ההבדל השני הוא היכולת למשוך גולשים בהתאם לשיאלתות חיפוש וביטויי מפתח שמאפיינים את תחום הפעילות של החברה. פרסום זה שונה מהפרסום המסורתי שכן שהו פרסום שהגולש מעוניין לקבל מידע דרכו. זו הסיבה שלקוחות שמגיעים לאתר אינטרנט דרך מנועי חיפוש הם בעלי מוכנות קניה רבה יותר מאפשר לקוחות שמגיעים מפרסום באמצעות באנרים. מלבד מנועי החיפוש יש היצע גדול מאד של פעילות אינטראקטיבית של קבוצות עניין באתרי הרשתות החברתיות כמו טויטר, פייסבוק, LinkedIn, פורומים ובלוגים שונים.
 
הצעת נוחות
הרבה יותר נוח לחפש מוצרים בישיבה בבית קפה עם מחשב נייד מאשר להיכנס למכונית, ולהתחיל להכנס ולצאת מחנויות ברחבי העיר בניסיון להשוות מחירים ולאסוף מידע על מוצר. אתר האינטרנט מאפשר לגולש לקרוא מידע בנחת , תוך תחושת פרטיות וללא לחץ סמוי של איש המכירות שנמצא בחנות רגילה. אתר יכול להוסיף ערך בדרכים אחרות כגון שיתוף בטיפים, עצות ותוכן שיווקי שמשפרים את תחושת שביעות הרצון.
 
להיות זמין 24 שעות מכל מקום בעולם
באמצעות אתר האינטרנט כל חברה יכולה להיות פתוחה עבור לקוחותיה 24 / 7, לספק מידע בצורה אדיבה ומקצועית, לתת שירות לקוחות , למכור, ובעיקר להיות זמינה ללקוח ללא מגבלה גיאוגרפית. האינטרנט מאפשר לעסקים לפרוץ את המחסומים הגיאוגרפיים ולהיות נגיש, למעשה, מכל מדינה בעולם על ידי לקוח פוטנציאלי, כי יש גישה לאינטרנט.
 
שירות לקוחות עצמי
אחד הרכיבים שהשתכללו מאד באתרי אינטרנט הוא רכיב שירות הלקוחות האון-ליין. האינטרנט מאפשר להגדיל באופן משמעותי את זמן התגובה ואת שביעות הרצון של הלקוחות מרמת השירות של החברה. באופן מפתיע (או שלא) רוב האנשים מעדיפים לקבל סיוע מקוון מיידי במקום להמתין לסיוע טלפוני (למרות העדר היחס האישילכאורה). שירות לקוחות און ליין עוזרת לחברה להפחית את העלות הכוללת של מתן שירות ללקוח . החסכון יכול לנוע בין 10$ - 20$ לכל אירוע תמיכה ללקוח.
 
חסכון בעלויות ושיפור בגמישות הפרסום של החברה לעומת פרסום מודפס
האינטרנט שונה מאוד מן הפרסום המודפס כי, בכך שבאינטרנט ניתן לשנות את תוכן הפרסום ולעדכן מוצרים בקטלוג, ללא צורך להדפיס אלפי יחידות מועדכנות מידי מספר חודשים.
 
תשתית לשיתופי פעולה
אתר האינטרנט אינו רק כלי כדי לייצג של החברה שלך, הוא מאפשר זה סוג של מדיה שממנו כולם יכוליםשיתופי פעולה בין עסקים שונים על בסיס של חשיפה בתמורה לחשיפה. כמובן ששותפים עיסקיים הם המקור הראשון לפרסום הדדי, אולם כל אתר אינטרנט בתחום שרלוונטי לפעילות שלכם הוא יעד להצעת שיתוף פעולה.
 
פיתוח הזדמנויות עסקיות
האתר משמש מקום נהדר להצגת החברה למשקיעים פוטנציאלים ולספקים חדשים, כדי להציג להם במה החברה עוסקת, מה היא השיגה עד היום ומה תוכניותיה לעתיד.
 
קידום הפעילות בחנויות הרגילות
באמצעות אתר אינטרנט ניתן לעודד את המבקרים לבקר בסניפים הרגילים של העסק ולהנות מהנחות וקופונים בסניפים הקרובים אליהם. בנוסף ניתן להודיע דרך האתר על פתיחת סניפים חדשים , שינוי מספרי טלפון בסניפים קיימים ולהקטין בכך את אובדן הלקוחות שעלול להתרחש בעת מעבר למיקום חדש.
 
מחקר צרכנים בזול
אתר האינטרנט יכול לשמש גם לביצוע סקרים מקוונים ולאיסוף נתונים סטטיסטיים על הלקוחות , לרבות איך הם מרגישים לגבי היבטים מסוימים של החברה, וכיצד ניתן לשפר את המוצר או השירות שהם משתמשים בו. המידע הסטטיסטי שנאסף באתר יכול ללמד גם כמה תנועה מגיעה לאתר, מהם המוצרים הנצפים ביותר, ו/או הנרכשים ביותר, וכו.
 
חיבור לטרנדים צרכניים חדשים
הרחבת הנוכחות באינטרנט פירושה שימוש בכלי שיווק חדשניים כגון רשתות חברתיות, פורומים, אתרי תיוג חברתי כגון טוויטר, קידום האתר במנועי חיפוש ועוד. זמן השהיה באינטרנט הוא כבר מרכיב משמעותי משעות הפעילות של כל אדם. לאתר פייסבוק לבד יש מספר מעות מיליונים של משתמשים רשומים, ובגוגל מתבצעים כמאה מילאירד חיפושים ביום. אין ספק שהקמת אתר אינטרנט היא הצעד הנדרש הראשון כדי להתחבר לטרנדים החברתיים החדשים הללו.
 
 
אם הנך מעוניין לשמוע פרטים נוספים, השאר לנו פרטים ונציג החברה יחזור אליך בהקדם

 

 
מפרסמים את האתר שלנו בפייסבוק שלכם ומרוויחים 5% מכל עסקה שנמכור בעזרתכם.
פרסם בפייסבוק שלך את האתר באמצעות לינק ייחודי שנשלח אליך למייל. כל לקוח שיפנה אלינו וירכוש שירותי בניית אתר יזכה אותך מיידית ב5% מסך העסקה שתועבר אליך בהעברה בנקאית לחשבון שלך או באמצעות ביט