+ קטגוריית המאמרים

מדריך לבניית אתרים

מדריך לבניית אתרים
הקסם של בניית אתרים באינטרנט הוא היכולת לחפש מידע ולשוטט בכל אתר שנרצה תוך שימוש בהגנה "וירטואלית" שמקנה לגולש הנכנס לאתר אנונימיות מלאה. האנונימיות פועלת לשני הכיוונים. אתר אינטרנט מאפשר לחברה קטנה להדמות לחברה גדולה עם מוצרים רבים ולהיפך. מצב זה מעורר אצל כולנו חשדנות טבעית כאשר אנחנו נכנסים לאתרים מפוארים של חברות שמעולם לא שמענו עליהם, ולא מעט לגלוג כאשר אנחנו נכנסים לאתרים של חברות מובילות שאתר האינטרנט שהם נראה כמו חורבה.

הרצון לכוון את הגולש לכיוון המוצרים והשירותים באתר מהם ככל האפשר, לפני שהוא יעבור לאתר הבא, מחמיץ את ההזדמנות האמיתית.

מציצנות ברישיון

מרבית האנשים סקרנים לגלות ולשמוע מיהם האנשים מאחרי הקלעים לא פחות מאשר להיחשף לתמונות של מוצרים שהם ראו בכל האתרים של המתחרים. כל מי שלא חווה ביקור בבלוגים לא נחשף לעניין האמיתי באינטרנט – מציצנות ברישיון . (מומלץ לבקר ב : http://www.tapuz.co.il/blog ). התופעה המדהימה הזו של חשיפה עצמית תחת המסתור הווירטואלי שמתאפשר לצופה מחייבת תשומת לב מיוחדת. הסקרנות לקרוא על אנשים ולראות אותם (להציץ ליתר דיוק) בתמונות ובצילומי ווידאו שלהם במהלך חייהם הרגילים, תוך שמירה על אנונימיות מוחלטת של המתבונן, מושכת תנועה עצומה של גולשים לעמודים הפרטיים שמנוהלים בבלוגים. אין ספק שתופעה זו ניתן וצריך ליישם בצורה חכמה גם באתרים של חברות מסחריות.
 

ההזדמנות הגדולה לגילוי אמפטיה – עמוד אודות

כאשר הלקוח נכנס לעמוד אודות החברה הוא נותן לך רשות לספר לו על החברה שלך. זה אומר שהוא סקרן לגביך. זה לא אומר שאתה יכול שאתה יכול לספר את מה שאתה רוצה ולהלאות אותו בסיפורים אנמיים על המוצרים של החברה שלך. זה אומר שאתה צריך לספר מה שמעניין אותו. אם הוא ירצה מידע נוסף הוא ידע איך לבקש אותו.
 

להלן מספר נקודות שכדי להתמקד בהן :

מה הסיפור שלך-? פרופיל חברה אנמי הוא ממש out!– הפיתוי לקחת את פרופיל החברה ו"לתקוע" אותו בעמוד אודות החברה קיים בכל אתר אינטרנט. זה לא המקום לספר על מוצרים זה המקום לספר על אנשים. יש מספיק מקום באתר כדי להבליט את המוצרים והשירותים שלכם. את הגולש מעניין לדעת כיצד נוסדה החברה? מאיפה היא התחילה ? לאן היא רוצה להגיע? מי האנשים שעומדים מאחרי החברה? מדוע אתם עושים את מה שאתם עושים? מהם הערכים שלכם? מיהם הגופים שאתם עובדים איתם ומשתפים איתם פעולה?

שאלות נפוצות- בכל יום מתקיימות מספר לא מועט של פניות לחברה שלכם, ע"י לקוחות/ספקים אל עובדי החברה, כדאי לברר לסכם את השאלות הנפוצות ביותר שהם נשאלים – ולתת לשאלות האלו מענה גם בעמוד אודות, רוב הסיכויים שתגדילו מאד את אחוזי ההמרה של הגולשים באתר מתעניינים לפניות לקבלת מידע נוסף/הזמנה.

האם לשים תמונות של מנהלים ועובדים בעמוד אודות ? - לא מומלץ – חובה! רקע אישי ותמונות של מנהלים ועובדים- המינימום הנדרש הוא הצגה של המנהלים הבכירים של החברה בתמונות. הדבר בולט במיוחד בעסקים קטנים שהאנשים הם החברה עצמה.

האם כיף לעבוד פה? – הגולש המבקר יכול להיות לקוח, מחפש עבודה, או משקיע ושותף עיסקי פוטנציאלי. לכל האנשים האלו חשוב לדעת שיש לך מוצרים ושירותים טובים ואיכותיים אבל לא פחות חשוב לדעת שבארגון עמו הולך לעשות עסקים יש חדוות עשייה ושכיף לעבוד איתו. על כן מומלץ לפרסם תמונות מהווי החברה, יום כיף לעובדים, ימי הדרכה, פעילות למען הקהילה וכו.

ביקור וירטואלי בחברה – תן ללקוחות לראות איך נראה הארגון שלך מבפנים. ארגונים רבים נוהגים להראות תמונות של מחלקות הייצור והלוגיסטיקה בארגון. מה בנוגע לתמונות של המשרדים, תמונות של צוות השיווק? צוות משאבי אנוש? צוות אנשי המכירות במהלך תערוכה? שימוש בתמונות אותנטיות של העובדים יסייע לשדר גם לעובדים תחושה שהארגון גאה בהם ולא מחביא אותם. יש ארגונים שאפילו מוכנים לשים webcam המשדר בשידור חי מהחברה. אז אולי זה מהפכני מידי עבור חלק מהחברות, אבל אין ספק שזה הכיוון – להיות מוכן לחשוף ככל שניתן את מה שקורה מאחרי הקלעים ובזמן אמת.

וידאו! וידאו! וידאו! – טכנולוגיית השידור בוידאו זמינה כיום לכל דורש ובמחירים זולים. כל חברה יכולה להרשות לעצמה להקליט את האירועים אותה היא מקיימת (תערוכות/ ימי עיון/ הרצאות/ פעילות קד"ם/ שיחות ועידה עם משקיעים ואנליסטים) ולשדר אותה בשידור חי(http://www.webby-casting.net) או כקובץ להורדה. אין ספק שמעבר לגימיק, זה הופך את האתר למקור מידע חי שונה וייחודי.
 

לסיכום

עמוד "אודות החברה" הוא הזדמנות מצוינת להתחלה של קשר עם לקוחות חברים. זו ההזדמנות ליצור קשר אנושי (לרבות תמונות של אנשי החברה) מעבר למידע טכני יבש. זו ההזדמנות להפוך ניכור טכנולוגי לקרבה אינטימית וייחודית.

מפרסמים את האתר שלנו בפייסבוק שלכם ומרוויחים 5% מכל עסקה שנמכור בעזרתכם.
פרסם בפייסבוק שלך את האתר באמצעות לינק ייחודי שנשלח אליך למייל. כל לקוח שיפנה אלינו וירכוש שירותי בניית אתר יזכה אותך מיידית ב5% מסך העסקה שתועבר אליך בהעברה בנקאית לחשבון שלך או באמצעות ביט