+ קטגוריית המאמרים

Personality - התאמה אישית של האתר לכל מבקר

Personality - התאמה אישית של האתר לכל מבקר
מערכת Personality מאפשרת ליצור התאמת של מקטעים חזותיים באתר ובמידת הצורך אף לשנות את כל עיצוב האתר על פי מילות מפתח מוגדרות מראש מהן הגיעו גולשים לאתר הן באמצעות קידום אורגני והן באמצעות קמפיינים ממומנים בגוגל.

במילים אחרות, Personality מאפשרת לשנות את עיצוב האתר בזמן אמת ולאפשר חווית גלישה שונה לכל מבקר באתר על פי תחום העניין שלו.

אז איך זה עובד?

1. המערכת מאתרת את מילת המפתח שדרכה הגיע הגולש לאתר

2. באמצעות המערכת מוגדרים אזורים דינמיים בהם מוצגים מסרים משתנים מותאמים לגולש בהתאם לחוקיות שהוגדרה לכל קבוצה של מילות מפתח.

3. המערכת שולטת בהצגת אותו המסר ו/או מסרים משלימים גם בעת גלישה בעמודים נוספים באתר.

4. הפניית הגולש לעמוד המידע / עמוד מוצר / עמוד נחיתה הרלוונטיים ביותר.

דוגמאות של פילוחים בעלי משמעות :

- חיפוש לפי קרבה גיאוגרפית - זיהוי חיפוש עם זיקה לאזור גיאוגרפי מאפשר להפנות בצורה יעילה לסניף או לנציגות הקרובה למקום המגורים.

- חיפוש לפי סוגי מוצרים או שירותים - זיהוי חיפוש עם זיקה למוצר או מותג ספציפי יכולה להציג פרסומת של אותו המוצר או באנר שחוזר על עצמו בכל עמודי האתר עם הפניה לעמוד המוצר הנדרש ובכך לשפר את שימושיות האתר עבור הגולש.

- חיפוש לפי פרמטרים של מחיר - זיהוי ביטוי חיפוש עם זיקה לרגישות למחיר , כגון שימוש בביטויים של "עלות", "השוואת מחירים", "מבצע" , מאפשר להפנות את הגולש לעמודי המבצעים, או להציג באנר עם "מבצע למהירי החלטה" , הכולל הנחה מיוחדת שניתן לממש בעת הקניה באתר.

יתרונות המוצר :

1. יצירת חווית משתמש - לכל גולש יש צרכים שונים והוא מגיע מרקע שונה. לכן, גם חווית הגלישה האופטימלית שלו באתר צריכה להיות אחרת. תיאורטית מערכת Personality יכולה לבנות אתר אינטרנט מותאם אישית לחלוטין לכל מבקר.

2. הגדלה משמעותית של המכירות באתר - מחקר של חברת המחקר האמריקאית יופיטר קבע כי, "יצירת ניווט גמיש, שמקל על החיפוש באתר , משפרת מאד את חווית המשתמש ומקטינה בכ 60% - 70% את המחסומים ההתנהגותיים של הגולשים בטרם יבצעו אינטראקציה עיסקית עם החברה או יבצעו רכישה באתר".

נתון זה מאשש את ההבנה הרווחת כי המפתח להגדלת המכירות באתר הוא יצירת אתר פשוט ונוח להתמצאות מחד ומותאם אישית מאידך. היכולת לצמצם את הצורך בקבלת החלטות בעת הביקור באתר וללכוד את תשומת הלב למסר אחד מותאם אישית לעומת עשרות ומאות מסרים שאתר אינטרנט יכול להעביר, ולכוון את הגולש בדיוק אל המידע או המוצר שרלוונטיים אליו באתר יוצרת אצלו את התחושה ש "סוף סוף מישהו מציע בדיוק את מה שאני מחפש" , מתורגמת בסופו של דבר ליותר לקוחות שמגיעים אל המטרה הנכונה וליותר מכירות.

3. הקטנת שיעור הנטישה של גולשים שמבקרים באתר ושיפור הדירוג בגוגל - אחד המדדים החשובים ביותר שמשפיעים על דירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל הוא מדד שיעור הנטישה (Bounce Rate ). מדד זה בוחן מה שיעור הגולשים שעזבו את האתר בתוך זמן קצר ולא המשיכו לנווט לעמודים נוספים. מדד זה הוא למעשה אינדיקציה למה שחושבים הגולשים על התאמת האתר לצרכים שלהם. ככל שמדד שיעור הנטישה גבוה יותר, המשמעות היא שיותר גולשים חושבים שהאתר לא מתאים לצרכים שלהם ובסופו של דבר דירוג האתר ירד באותם ביטויים מהם הגיעו הגולשים המאוכזבים. לכן לשיפור חווית הגלישה ולהתאמת האתר לכל גולש ישנה השפעה ישירה הן על שיפור את כמות הפניות שמתקבלות מהגולשים הקיימים, אך גם על היכולת להשיג לקוחות נוספים בעתיד באמצעות שיפור תוצאות הדירוג בגוגל.

מעוניין במידע נוסף?

מפרסמים את האתר שלנו בפייסבוק שלכם ומרוויחים 5% מכל עסקה שנמכור בעזרתכם.
פרסם בפייסבוק שלך את האתר באמצעות לינק ייחודי שנשלח אליך למייל. כל לקוח שיפנה אלינו וירכוש שירותי בניית אתר יזכה אותך מיידית ב5% מסך העסקה שתועבר אליך בהעברה בנקאית לחשבון שלך או באמצעות ביט