קידום בגוגל
אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization) נחשבת לחלק הטכני יותר של פעילות השיווק באינטרנט.
באופן כללי, ניתן לאמר כי אופטימיזציה למנועי חיפוש מוגדרת כפעילות של טיוב של אתרי אינטרנט על...
אחת התופעות שנפוצות בקרב מי שבנו את האתר שלהם בחברות שמציעות בניית אתרים באופן עצמי החל מבחירת טמפלטים מוכנים מראש, ויצירה של עמודים בפורמט אחיד, היא שהם מגלים שהם לא מצליחים לקדם אותו באף מילת מפתח...
החשיבות של מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח הוא צעד ראשון והכרחי בכל מהלך של קידום ופרסום במנועי חיפוש. מחקר מילות מפתח הוא הוא ההקדמה לתהליך קידום אתרים בגוגל שנדרש לצורך משיכת לקוחות...
גיוון כמות מילות המפתח הוא הכרחי עבור תהליך קידום אתרים, הן בתוצאות האורגניות והן בקמפיין קישורים ממומנים. ככל שהתחרות על ביטויי המפתח ה"כלליים" גדולה יותר, כך חשוב לפתח נישות רבות יותר של ביטויים...
קידום אתרים הפך כיום לחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של כל ארגון . יחד עם זאת פעילות קידום האתרים, היא בעלת אופי שונה לגמרי מאשר לפעילות של קידום בתוצאות הממומנות. מרבית הגולשים נוטים ללחוץ על תוצאת...
אחד הגורמים שמצויים במחלוקת בקרב מומחי קידום אתרים הוא, האם הגדלת כמות האזכורים של ביטוי מפתח בתוך הטקסט עוזרת לקדם את האתר באותו ביטוי? האם זה משנה כמה פעמים אתה חוזר על ביטויי המפתח במסגרת...
המשפט "חשוב להשקיע בתוכן של אתר אינטרנט" הפך להיות מנטרה בפי כל מנהל שיווק. הסיבה היא פשוטה למדי - כאשר יש לך נוכחות באינטרנט, התוכן הוא הדבר שמושך לקוחות לאתר לקוחות ומשכנע אותם במקצועיו של מי...
מה עדיף: קידום ממומן או קידום אורגני בגוגל
כאשר חושבים על כך ברצינות, קידום אתרים אורגני (SEO) וקידום ממומן בגוגל (google Adwords ) מנסים למעשה לגרום לתוצאה דומה - לגרום לגולשים ללחוץ על קישור לאתר...
קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים בגוגל הוא אחד המקורות החשובים ביותר של תנועה באינטרנט כיום. זו נחשבת גם האסטרטגיה הטובה ביותר להגדיל את החשיפה של העסק ללקוחות רלוונטיים חדשים. מחקרים שונים מראים שבין...
גוגל אנליטיקס כוללת מידע רב ועשיר לגבי תפקוד האתר. מעבר לנתון הבסיסי של מספר המבקרים היומי/שבועי/חודשי/שנתי, ישנם מדדים רבים נוספים שיש להתייחס אליהם ולקחת אותם בחשבון בתהליך ניהול אתר.את...
האסטרטגיה הנכונה לשיפור הדירוג בגוגל מחייבת לשלב גורמים שונים על מנת למטב את תוצאות הדירוג לאורך זמן. בחירה נכונה של מילות מפתח, נתפסת בדרך כלל כאבן הפינה של אופטימיזציה למנועי החיפוש. לכן נדרש...
הקמת אתר אינטרנט לעסק הינה פעולה חיונית במכלול הכלים השיווקים של החברה. בין אם אתם מקימים אתר תדמיתי קטן ובין אם אתם שוקלים להקים אתר מסחרי, להלן מספר עצות שכדאי לקחת בחשבון.שאלות שכדי לענות...