+ קטגוריית המאמרים
מהי אופטימיזציה למנועי חיפוש?
אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization) נחשבת לחלק הטכני יותר של פעילות השיווק באינטרנט. באופן כללי, ניתן לאמר כי אופטימיזציה למנועי חיפוש מוגדרת כפעילות של טיוב של אתרי אינטרנט על...

מערכת ניהול תוכן מותאמת לגוגל
אחת התופעות שנפוצות בקרב מי שבנו את האתר שלהם בחברות שמציעות בניית אתרים באופן עצמי החל מבחירת טמפלטים מוכנים מראש, ויצירה של עמודים בפורמט אחיד, היא שהם מגלים שהם לא מצליחים לקדם אותו באף מילת מפתח...

שלבים בבחירת מילות מפתח
החשיבות של מחקר מילות מפתח מחקר מילות מפתח הוא צעד ראשון והכרחי בכל מהלך של קידום ופרסום במנועי חיפוש. מחקר מילות מפתח הוא הוא ההקדמה לתהליך קידום אתרים בגוגל שנדרש לצורך משיכת לקוחות...

החשיבות של גיוון מילות המפתח
גיוון כמות מילות המפתח הוא הכרחי עבור תהליך קידום אתרים, הן בתוצאות האורגניות והן בקמפיין קישורים ממומנים. ככל שהתחרות על ביטויי המפתח ה"כלליים" גדולה יותר, כך חשוב לפתח נישות רבות יותר של ביטויים...

קידום אתרים - יותר לקוחות פוטנציאלים באתר
קידום אתרים הפך כיום לחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של כל ארגון . יחד עם זאת פעילות קידום האתרים, היא בעלת אופי שונה לגמרי מאשר לפעילות של קידום בתוצאות הממומנות. מרבית הגולשים נוטים ללחוץ על תוצאת...

האם צפיפות מילות המפתח משפיעה על קידום האתר?
אחד הגורמים שמצויים במחלוקת בקרב מומחי קידום אתרים הוא, האם הגדלת כמות האזכורים של ביטוי מפתח בתוך הטקסט עוזרת לקדם את האתר באותו ביטוי? האם זה משנה כמה פעמים אתה חוזר על ביטויי המפתח במסגרת...

חשיבות ההשקעה בתוכן באתר אינטרנט
המשפט "חשוב להשקיע בתוכן של אתר אינטרנט" הפך להיות מנטרה בפי כל מנהל שיווק. הסיבה היא פשוטה למדי - כאשר יש לך נוכחות באינטרנט, התוכן הוא הדבר שמושך לקוחות לאתר לקוחות ומשכנע אותם במקצועיו של מי...

קידום אתרים - ההבדל בין קידום אורגני וקישורים ממומנים
מה עדיף: קידום ממומן או קידום אורגני בגוגל כאשר חושבים על כך ברצינות, קידום אתרים אורגני (SEO) וקידום ממומן בגוגל (google Adwords ) מנסים למעשה לגרום לתוצאה דומה - לגרום לגולשים ללחוץ על קישור לאתר...

קידום אתרים - קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל הוא אחד המקורות החשובים ביותר של תנועה באינטרנט כיום. זו נחשבת גם האסטרטגיה הטובה ביותר להגדיל את החשיפה של העסק ללקוחות רלוונטיים חדשים. מחקרים שונים מראים שבין...

מדריך גוגל אנליטיקס
גוגל אנליטיקס כוללת מידע רב ועשיר לגבי תפקוד האתר. מעבר לנתון הבסיסי של מספר המבקרים היומי/שבועי/חודשי/שנתי, ישנם מדדים רבים נוספים שיש להתייחס אליהם ולקחת אותם בחשבון בתהליך ניהול אתר.את...

טיפים לשיפור הדירוג בגוגל
האסטרטגיה הנכונה לשיפור הדירוג בגוגל מחייבת לשלב גורמים שונים על מנת למטב את תוצאות הדירוג לאורך זמן. בחירה נכונה של מילות מפתח, נתפסת בדרך כלל כאבן הפינה של אופטימיזציה למנועי החיפוש. לכן נדרש...

בניית אתרים - התאמת האתר לקידום במנועי חיפוש
הקמת אתר אינטרנט לעסק הינה פעולה חיונית במכלול הכלים השיווקים של החברה. בין אם אתם מקימים אתר תדמיתי קטן ובין אם אתם שוקלים להקים אתר מסחרי, להלן מספר עצות שכדאי לקחת בחשבון.שאלות שכדי לענות...