+ קטגוריית המאמרים
שיווק באינטרנט
ישנן דוגמאות רבות לאופן שבו אוטומציה שיווקית יכולה לעזור לעסקים לייעל את תהליכי השיווק שלהם, להגביר את היעילות ולהניע צמיחה בהכנסות. על ידי אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן ומינוף נתונים ותובנות,...
ניתוח נקודות המגע השונות שיש ללקוחות עם אתר האינטרנט של החברה
בעולם הדיגיטלי של ימינו, נקודות המגע של הלקוחות עם אתר האינטרנט של החברה מהוות גורם קריטי בהצלחת העסק. "נקודות מגע דיגיטליות"...
תכנון קמפיין קישורים ממומנים
בעידן הדיגיטלי של ימינו, שיווק באינטרנט הפך לחיוני עבור עסקים המעוניינים להגדיל את נוכחותם המקוונת ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים. קישורים ממומנים, הידועים גם כמודעות...
שימוש במדיה חברתית בתחום שירות הלקוחות חשוב לשירות לקוחות ומעורבות, ועסקים המשתמשים ביעילות במדיה החברתית לשירות לקוחות יכולים לשפר את שביעות רצון הלקוחות, נאמנותם ואפילו המכירות. ככל שהמדיה...
ההיסטוריה של תמהיל השיווק באינטרנט משקפת את האבולוציה של האינטרנט והטכנולוגיות הדיגיטליות בעשורים האחרונים. ככל שטכנולוגיות חדשות צצות והתנהגות הצרכנים ממשיכה להשתנות, עסקים יצטרכו להמשיך ולהתאים...
שיווק באינטרנט ושירותי שיווק באינטרנט
בעידן הדיגיטלי של ימינו, שיווק באינטרנט הפך לכלי חיוני עבור עסקים המעוניינים להגדיל את נוכחותם המקוונת ולהגיע לקהל יעד רחב יותר. בניית אתרים מקצועיים...
שיווק באמצעות האינטרנט : 4 ערוצי שיווק יעילים להגדלת התעבורה והמעורבות
בניית אתר אינטרנט היא רק ההתחלה. כדי להביא לקוחות לאתר שלכם, אתם צריכים להפעיל תוכנית שיווק יעילה. הנה 4 ערוצים שיווקיים...
המודל לשיווק דיגיטלי של RACE (Reach, Act, Convert, Engage) הוא כלי שעוזר לעסקים לעקוב ולמדוד את האפקטיביות של מאמצי בניית אתר אינטרנט והשיווק הדיגיטלי שלהם על פני מספר ערוצים. לוח המחוונים נועד...
החשיבות של אסטרטגיית שיווק דיגיטלית חדשה
בעולם הדיגיטלי של ימינו, "אסטרטגיית שיווק דיגיטלית" מתייחסת לתוכנית פעולה מקיפה וארוכת טווח, המגדירה כיצד ארגון ינצל את הכלים והפלטפורמות הדיגיטליות...
נדרשת גישה אסטרטגית לשיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי הוא מונח מקיף המתייחס לכל פעילות השיווק המתבצעת באמצעים דיגיטליים, כגון אתרים, מדיה חברתית, דוא"ל, יישומים ועוד. בעידן המודרני, שיווק דיגיטלי...
מיליוני דפי תוכן חדשים נוצרים מדי יום, רובם המכריע נוצר על ידי אתרי חדשות ופורטלים בתחומי נישה ספציפיים. יחד עם זאת הדרישה לשטחי פרסום עולה על ההיצע והדבר צפוי כמובן להשפיע על המחירים ועל אמצעי...
רבות דובר בנושא האינטרנט כמקור לרווחים נוספים. עיקר ההתייחסות הייתה לרעיון הפנטסטי של מכירות נוספות שיגיעו דרך חנות וירטואלית אשר תמכור ללקוחות בכל העולם, ללא צורך ב"לבנים וברזלים". גישה זו טרם...
ככל שהכלכלה ממשיכה להידרדר וחברות מקצצות את התקציב מכל הכיוונים, מנהלי השיווק נאלצים לעשות יותר עם הרבה פחות. לעסקים מכל הגדלים, האינטרנט יכול להיות הנכס החשוב ביותר במכלול הכלים השיווקיים, פעמים...
איך להפיק יותר לידים איכותיים מקמפיין אינטרנט?
ייצור לידים איכותיים הוא מרכיב מרכזי בהצלחה של כל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי. הלידים הם הדלק המניע את גידול העסק, ועל כן חשוב להבין לעומק את תהליך...
שיווק ברגעים: כיצד לחתוך את הרעש ולהגיע לצרכנים בזמן הנכון
בעידן הדיגיטלי של ימינו, כאשר הצרכנים מוצפים במידע ובמסרים שיווקיים בכל פלטפורמה אפשרית, חיוני לאמץ גישה ממוקדת ואסטרטגית כדי להגיע...
השיווק ברשתות החברתיות מתפתח בהתמדה. הדרך בה אנשים משתמשים ברשתות החברתיות משתנה כל הזמן.
המשפט המפורסם של מרשל מקלוהן - המדיום הוא המסר - נכון שבעתיים בעידן פייסבוק וטוויטר. אין אחד מאיתנו שלא חווה את פערי הבנת המסרים שנובעים מהתכתבות בצ'אט או במיילים ודורשים הוספה של סימניי סמיילי לאחר...
לרשתות החברתיות הייתה השפעה משמעותית על יצירת המודעות למותג בעשורים האחרונים. עלייתן של פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין העניקה לעסקים דרך חדשה להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולעסוק...
בניית מיזמים אינטרנטיים נראית לעתים משימה קלה. בשל הנגישות הגבוהה של הקמת עסק ברשת, רבים מנסים את מזלם ללא הכנה מתאימה. במאמר נדונים מרכיבי ההצלחה ההכרחיים בתחום.
איך להצליח ביזמות אינטרנט?
יזמות אינטרנט הפכה בשנים האחרונות לאחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר בכלכלה הגלובלית. היכולת להקים עסק מקוון, לשרת קהלי יעד נרחבים ולייצר הכנסות משמעותיות - כל זאת תוך...
בניית דפי נחיתה יעילים
דפי נחיתה מהווים נדבך מרכזי באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של ארגונים רבים. בעולם בו תשומת הלב של הגולשים הופכת למשאב מבוקש ונדיר, יכולתם של דפי נחיתה איכותיים למשוך מבקרים,...
מציאות רבודה (AR) היא טכנולוגיה חדשנית שיכולה לשפר משמעותית את חווית הקנייה המקוונת. על ידי שילוב AR בחנויות מקוונות, עסקים יכולים לספק ללקוחות חוויה אינטראקטיבית וסוחפת יותר, מה שיכול להוביל...
כיצד לבנות קמפיין פרסום באינטרנט מוצלח
בניית קמפיין פרסום דיגיטלי אפקטיבי מחייבת תכנון קפדני, הבנה מעמיקה של קהל היעד, ויישום מושכל של אסטרטגיות שיווק מקוונות.
להלן השלבים והשיקולים המרכזיים...
אתר האינטרנט הפך להיות האמצעי שדרכו חלק ניכר מהלקוחות הפוטנציאלים פוגשים את החברה לראשונה. כתוצאה מכך, האתר חייב להשתלב באסטרטגיית המיתוג והשיווק של העסק ככלי להעברת מסרים בנוגע לאיכות החברה...
גידול בכמות המבקרים באתר היא משימה חשובה. יחד עם זאת כמות הגולשים החדשים שניתן למשוך באמצעות מידי יום היא מוגבלת ולכן חשוב לוודא כי למבקרים שכבר ביקרו באתרים יהיה אינטרס לחזור לביקורים חוזרים....
בניית תוכנית שיווק לאתר אינטרנט מחייבת מעקב אחר מספר מדדים לצורך ניתוח התקדמות תהליך השיווק לעומת ההוצאות שמושקעות בו. להלן מספר נתונים שמומלץ לאסוף ולנתח:
היעד העיקרי של תהליכי קידום אתרים והשיווק באינטרנט הוא למשוך יותר תנועה לאתר האינטרנט. יחד עם זאת האם נעשה מספיק כדי למצות את מלוא הפוטנציאל מהגולשים הקיימים ולהפוך יותר מהם ללקוחות פוטנציאלים...
שיווק חברתי מתייחס לשימוש בעקרונות ובטכניקות שיווקיות לקידום שינוי חברתי או התנהגותי המועיל לחברה. מטרתו היא להשפיע ולעודד אנשים לאמץ גישות, התנהגויות או שיטות חדשות שיכולות לשפר את בריאותם, סביבתם...
פייסבוק היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר בעולם, עם למעלה מ-2.8 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים, מה שהופך אותה לפלטפורמה מצוינת לעסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים.
למי שתחום המדיה החברתית קצת חדש לו, מדובר באתרים המאפשרים לגולשים לחלוק חדשות וסיפורים אקטואלים, וכן לאפשר שיתוף עם משתמשים של דפי אינטרנט מעניינים וכן תמונות, קטעי וידאו ויומנים אישיים.
כל אחת מטכניקות השיווק באינטרנט שלהלן יכולה להיות מיושמת ללא השקעה גדולה (מלבד אולי זמן). בעוד שחלק מהן ניתנות לתיאור בצורה מדויקת יותר כטיפ לשיווק באינטרנט ולא כטכניקה, כל אחת מהן יכולה להיות...
במאמר זה נדון במספר מטרות ומדדים שכדאי לעקוב אחרין על מנת לקבל תמונה טובה יותר על הביצועים של אתר האינטרנט.
מותג הוא הרבה יותר מהשם של חברה או שם המוצר שלה. זהו מושג שנוגע לתפיסות וערכים, בין אם אישי או עסקי. במידה רבה עיצוב התפסיות והערכים של אחרים לך המותג הם עניין שאפשר לשלוט בו. אפשר ליצור שינוי...
האם אתה מחפש ליצור מותג אישי שבולט בנוף הדיגיטלי הצפוף של ימינו? אם כן, אתה לא לבד. מיתוג אישי הפך יותר ויותר חשוב, במיוחד עבור פרילנסרים, יזמים ומשפיענים שרוצים לבנות קהל נאמן ולבסס את עצמם...
בכל אתר אינטרנט יש כבר היום לא מעט תנועה שיכולה להביא לגידול בפעילות העסקית של החברה - מאמר זה עוסק בשאלה כיצד להפיק יותר לידים מניצול מניצול התנועה הקיימת באתר.
שיווק תוכן: איך ליצור תוכן אינפורמטיבי ומרתק
בעידן הדיגיטלי של ימינו, שיווק תוכן הפך לכלי חיוני עבור בעלי עסקים המעוניינים להגדיל את נוכחותם המקוונת ולמשוך לקוחות פוטנציאליים. אחד הצעדים החשובים...
אסטרטגיית שיווק באינטרנט ארוכת טווח דורשת הבנה מוצקה מה מניע את המבקרים לבקר באתר ? מה יגרום להם לאהוב אותו ולחזור שוב? ומה יגרום להם לרצות ולהמליץ על אתר האינטרנט לאחרים.
בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים רבים מסתמכים על ערוצים מקוונים כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם. על ידי יישום נכון אסטרטגיות בידול ניתן לייצר יותר לידים ולסגור יותר מכירות.
הקשר בין מדיה חברתית לקידום אתרים
מדיה חברתית הפכה לכלי חיוני בארסנל השיווק הדיגיטלי של עסקים, ויכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחת האתר והמותג. כיצד בדיוק פלטפורמות מדיה חברתית תורמות לקידום...
החשיבות של שיווק במדיה חברתית
שיווק במדיה חברתית הוא אכן כלי עוצמתי ביותר לקידום העסק ולהשגת יעדים עסקיים מגוונים. הוא מאפשר ליצור דיאלוג ישיר ואינטראקטיבי עם קהלי יעד, לחזק את הקשר והנאמנות של...
כיצד עסקים יכולים למנף את האינטרנט למטרות שיווק
בעידן הדיגיטלי של ימינו, נוכחות מקוונת חזקה הפכה לחיונית עבור עסקים מכל הגדלים והתעשיות. האינטרנט מציע מגוון הזדמנויות לשיווק מוצרים ושירותים,...
קידום אתרים: חלק חשוב באסטרטגיית שיווק דיגיטלית מקיפה
קידום אתרים (SEO) הוא אכן מרכיב מרכזי בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצלחת. הוא מסייע להגדיל את הנראות של האתר במנועי חיפוש ולמשוך יותר תנועה...
פרסום סמנטי: מגמות, יתרונות ודוגמאות
בעידן הדיגיטלי המתקדם, פרסום סמנטי הפך לכלי חיוני עבור מותגים ועסקים המבקשים להגיע לקהל היעד שלהם ביעילות ובדיוק רב יותר. פרסום סמנטי מתבסס על ניתוח והבנה של...
תן ללקוחות שלך לעבוד בשבילך - שיווק ויראלי והכוח של Ideavirus
בעידן הדיגיטלי של ימינו, שיווק ויראלי הפך לאחת האסטרטגיות האפקטיביות והמשפיעות ביותר להגדלת המודעות למותג ולהנעת צמיחה עסקית. בספרו...
כיצד לגרום לשיווק להתפשט כמו אש בשדה קוצים
בעידן הדיגיטלי של ימינו, שיווק ויראלי הפך לאחת האסטרטגיות האפקטיביות ביותר להגדלת המודעות למותג ולהנעת מכירות. ספרו פורץ הדרך של ג'ונה ברגר,...
שיווק, מהיר ואיטי היא מסגרת שניתן ליישם גם לעסקים קטנים ובינוניים (SMBs). הפוסט עוסק בעצות מעשיות ליישום מסגרת זו בהקשר של עסקים קטנים ובינוניים.
מגמות מובילות בשיווק דיגיטלי ובניית אתרים
בעידן הדיגיטלי המתפתח במהירות, שיווק באינטרנט הפך לכלי חיוני עבור עסקים בכל הגדלים והתעשיות. על מנת להישאר רלוונטיים ולהתבלט בשוק התחרותי, חברות חייבות...
תארו לעצמכם שהייתם ניגשים למשרד פרסום או לעיתון והייתם דורשים מהם לשלם להם רק לפי כמות הפניות שהקמפיין שמפורסם דרכם מניב. מלבד הקושי למדוד את התוצאות , סביר להניח שאף גורם פרסום לא היה מוכן לקחת...
המשמעות של פרסונליזציה של אתר אינטרנט היא התאמת התוכן הנכון לאדם הנכון בזמן הנכון.
פרסונליזציה של מסרים לגולש, או בשמה הלועזי Behavioral Marketing היא אחד התחומים המרתקים בתחום השיווק באינטרנט. לא רק בטכנולוגיה, אלא בכלי שיווק יעיל מאד, שיכול לשפר את הביצועים של כל אתר...
השיווק באינטרנט הפך למקצוע הדורש מומחיות וכלים על מנת להשיג רמת תוצאות גבוהה. נהוג לחלק את תהליך השיווק באינטרנט למספר שלבים מחזוריים.
פיתוח נכון של אסטרטגיה לשיווק במדיה חברתית האסטרטגיה (SMM) היא למעשה יצירה של חזית שיווקית היכן שהלקוחות נמצאים כיום.
קשה להמעיט בחשיבות של פיתוח מותג של חברה.
פיתוח מותג, שנעשה בצורה נכונה, הינו בעל השפעה חיובית ארוכת טווח על יכולות השיווק של החברה, חוסנה מפני תקופות כלכליות קשות, היכולת למשוך כוח אדם איכותי,...
זהות תאגידית - מהי ואיך בונים אותה נכון בבניית אתרים
בעולם העסקי התחרותי של ימינו, זהות תאגידית חזקה היא הכרחית להצלחה ארוכת טווח. זהות תאגידית מתייחסת למכלול המאפיינים הייחודיים המגדירים...
הדרך לעכשיו: המשבר הקיומי של השיווק
מארק ריטסון, פרופסור לשיווק נחשב ויועץ בעל שם עולמי, מציג במאמרו "הדרך לעכשיו: המשבר הקיומי של שיווק" טענה מרכזית מאתגרת: עולם השיווק עומד בפני משבר עמוק, עקב...
צמיחה מהירה ואיטית בשיווק: מה ההבדל?
הספר "לחשוב, מהר ולאט" מאת דניאל כהנמן הפך לאחד המחקרים המשפיעים ביותר בתחום הפסיכולוגיה וקבלת ההחלטות. התובנות העמוקות של כהנמן לגבי שתי מערכות החשיבה של בני...
The 7Ps Marketing Mix
מודל שבעת ה-P (The 7Ps Marketing Mix) הוא כלי חיוני עבור בעלי עסקים ואנשי שיווק בעידן הדיגיטלי. כאשר מדובר בבניית אתרים ושיווק מקוון, הבנה ויישום נכון של מודל זה יכולים...
ההבדל בין אסטרטגיה וטקטיקה בשיווק דיגיטלי
בעולם השיווק הדיגיטלי המתפתח והתחרותי של ימינו, הבנה מעמיקה של ההבדל בין אסטרטגיה לטקטיקה היא הכרחית להצלחה. בין אם מדובר בקידום אתרים, פרסום ממומן,...
שיווק דיגיטלי מתייחס לשימוש בערוצים דיגיטליים, כגון אתרי אינטרנט, מדיה חברתית, מנועי חיפוש ודואר אלקטרוני, כדי לקדם מוצרים או שירותים וליצור קשר עם לקוחות.
ההיסטוריה של השיווק הדיגיטלי קצרה יחסית, אבל כבר הייתה לה השפעה משמעותית על עסקים ושיטות שיווק מסורתיות.
תוכן שמעודד מעורבות ( content engagement ) יכולות להשתנות בהתאם לעסק הספציפי וליעדי השיווק שלו.
אופטימיזציה של שיעור המרה בשיווק דיגיטלי
שיעור ההמרה (Conversion Rate) הוא אחד המדדים החשובים ביותר להצלחה של מאמצי השיווק הדיגיטלי. הוא מייצג את אחוז המבקרים באתר או בעמוד נחיתה שמבצעים פעולה...
שיווק דינמי כרוך בשינוי תרבותי הדורש רכישה מכל בעלי העניין, כולל הנהלה , משווקים וחברי צוות אחרים.
המסחר האלקטרוני בשוק המזון צובר תאוצה בשנים האחרונות. צרכנים רבים יותר מעדיפים להזמין את המזון שלהם באינטרנט, מהבית או מהמשרד.
העולם הדיגיטלי משנה את כל מה שאנחנו יודעים על ענף מוצרי היוקרה. צרכנים צעירים יותר מבינים בדיגיטל ומחפשים חוויות מקוונות מותאמות אישית וחלקות. מותגי יוקרה נאלצים להתאים את עצמם למציאות החדשה כדי...
פעילות של יחסי ציבור באינטרנט היא מנוף להגברת הנוכחות באינטרנט הן הגדלת היקף התנועה הרלוונטית כתוצאה מחשיפה מוגברת של פעילות החברה באתרי חדשות והן באמצעות הפצת המידע באמצעות סינדיקציה של Google...