+ קטגוריית המאמרים

בניית אתר תדמית

בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית מקצועי וייחודי חשובה לכל עסק על מנת להגדיל מכירות, לחשוף את החברה לאלפי לקוחות פוטנציאלים ולבנות מותג איכותי באינטרנט.

 

בניית אתר תדמית ייחודי היא בבחינת הכרח לכל עסק ללא קשר למידת התחרות הקיימת בענף בו הוא פעיל.

 

 
מאחר שהשפעת האינטרנט התחזקה מאד בשנים האחרונות, בניית אתר תדמית הפכה לכמעט דרישת חובה עבור כל העסקים הקטנים. החשיבות הגדולה של בניית אתר תדמית הוא בהיותו כלי שיווק אוניברסאלי. הוא אמצעי תקשורת עם לקוחות בכל מקום וכל זמן. בייחוד כאשר בוחנים את העלויות הנמוכות יחסית של בניית אתר אינטרנט, נכון בדרך כלל שאתר אינטרנט מייצג את ההשקעה הנמוכה ביותר ואת התשואה הגבוהה ביותר עבור רוב החברות הקטנות.

בניית אתר תדמית מציעה מספר הזדמנויות קידום עבור בעלי עסקים קטנים, כשהגדולה מביניהן היא, ככל הנראה, היכולת להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות פעילות שיווק באינטרנט כקידום במנועי חיפוש ואתרי המדיה החברתית. ההשפעות של שני שירותים אלו בפני עצמם הנן משמעותיות למדי: מנועי חיפוש יכולים להוות את הגורם המכריע כאשר לקוחות שוקלים האם לעשות עסקים עם כל חברה נתונה. אם מנוע חיפוש כדוגמת גוגל אינו יכול להתחקות אחר כתובת החברה, מטרתה, מוצריה ומספר סקירות על שירותיה, אנשים ייטו לעבוד עם מותג גדול ואמין יותר.

וכך גם למדיה החברתית יש השפעה משמעותית באותה מידה על החלטות הקנייה ועל המוניטין של חברה. אותם בעלי עסקים קטנים המחליטים לבנות אתר תדמית כדי לקיים יחסי גומלין עם משתמשים על שירותים כדוגמת טוויטר, פייסבוק ו-LinkedIn, כמעט תמיד מתקבלים בברכה יותר, ומסוגלים להניב מכירות רבות יותר. דבר זה נובע מכך שהרשתות החברתיות מאפשרות לחברות להבליט את מוצריהן ולקיים קשרים ישירים עם האנשים שקנו אותם או שיקנו אותם. זה דומה לעיסוק בשירות לקוחות טוב 24 שעות ביממה ולזכייה בתגמולים של שירות זה במהלך כל שעת עסקים.

 כמובן שבניית אתר תדמית מציעה אפשרויות גם להתקדם לתחום המסחר האלקטרוני, וגורמים לכך שלקוחות החברה יהיה פרושים ברחבי העולם, מאחר שהם יכולים ליהנות מהיכולת להזמין מוצרים הביתה ולקבל משלוחים לכל מקום. אתרי מסחר אלקטרוני יכולים להיות מגובים על ידי בלוגים אינפורמטיביים שמספרים על ייעוד החברה, על איכות המוצרים או השירותים של החברה, וגורמים למשתמשים לעסוק באינטראקציה סדירה עם מנהלי החברה, נציגה ומומחיה.

הצירוף בין אינטראקציה ובין פרזנטציה הוא כזה שעוזר בקיום מכירות ומעלה את הרווחים עבור חברה, על בסיס קבוע יחסית. כאשר תצורף לכך חברת אירוח אתרים אמינה ולא יקרה מדי, התהליך יהיה קל ונטול כאבים, כפי שהוא מתגמל ומכניס.

בניית אתר תדמית מודרני צריכה לתת מענה לצרכים החדשים של שיווק ברשתות חברתיות ולהתאים לדרישות מנועי חיפוש. לשם כך נדרשת השקעה עקבית בתוכן איכותי.
 
המטרות של בניית אתר תדמית הן בין היתר :

 

ליידע
פרסום תוכן שנועד ליידע את הלקוחות או לעדכן את הלקוחות מה החברה עושה, מחדשת, פעילות משאבי אנוש, פעילות למען הקהילה. אחד הנזקים התדמיתיים הקשים באינטרנט הוא לבקר באתר אינטרנט ולגלות חדשות שלא עודכנו בשנה האחרונה.
 
לחנך
הלקוחות שלך מצפים ממך לעזור להם לקבל מידע מקצועי על התחום בו אתה מתיימר להיות מומחה. לא פעם קורה שיש לך פתרונות לבעיות שאנשים אינם יודעים שיש להם או שאינם יודעים שיש להם פתרון. אתר אינטרנט על עושר התכנים האפשרי בו הוא מדיה נהדרת לשתף במידע שכזה.
 
לבדר
בניית אתר תדמית צריכה לייצר מצג רציני ומכובד לחברה, אבל לא רציני מידי. מותר מידי פעם להשתמש בתמונה משעשעת בסמוך לאחד התכנים באתר. בסופו של דבר הומור תמיד מקרב מהר יותר בין אנשים ומוכר יותר טוב.
 
חיזוק תדמית
האם לחברה שלכם יש תדמית של מומחיות בתחום מסוים? תודעת שירות גבוהה? קריאטיביות גבוהה? מצויינות בענף בו החברה פועלת ? בניית אתר תדמית והתכנים המוצגים בו צריכים לתת תוקף ולחזק את התדמית הנתפסת של החברה.
 
שינוי תדמית
לעתים קרובות החברה צריכה לשנות או לשפר את תדמיתה. הדרך הקלה להתחיל שינוי שכזה, היא בהצגת אתר אינטרנט עדכני יותר, מתוחכם יותר, מקצועי יותר, שימושי יותר וכו. הלקוחות הפוטנציאלים הקיימים והחדשים ירגישו בשינוי מידי.
 
קידום אתרים
אחרון אבל אולי החשוב מכולם. תכנים איכותיים הם לב ליבו של הצלחת תהליך בניית אתר תדמית. מנועי החיפוש "חיים" על התכנים שיש באתרים ולפיהם הם יודעים לדרג את אתר התדמית שלכם בתוצאות החיפוש. תכנים מקצועיים משפיעים בשתי אופנים על תוצאות הדירוג. הראשון תוכן מקצועי ועשיר כולל מספר רב של הקשרים בתוך הטקסט שגורמים למנוע החיפוש "להבין" טוב יותר את תחום הפעילות של החברה ואת הרלוונטיות שלה לביטויי חיפוש שונים. השני תוכן איכותי גורם למשך צפיה גבוה יחסית של העמוד ולהקטנת שיעור הנטישה של הגולשים, ומנועי החיפוש מתרגמים זאת לרמת העניין שיש לגולש ובתוכן ומעלים את דירוג העמוד על מנת לחשוף אותו לגולשים נוספים שמחפשים מידע רלוונטי באותו התחום.
 
לסיכום
בניית אתר תדמית טוב מבוססת על 2 מרכיבים עיקריים - עיצוב מושך ותוכן איכותי שמושך גולשים להתעניין בפעילות החברה והן את מנועי החיפוש שמעוניינים להציג לגולשים תוען עדכני, מעניין ורלוונטי להם.
 
 
אם הנך מעוניין לשמוע פרטים נוספים, השאר לנו פרטים ונציג החברה יחזור אליך בהקדם

 

 
מפרסמים את האתר שלנו בפייסבוק שלכם ומרוויחים 5% מכל עסקה שנמכור בעזרתכם.
פרסם בפייסבוק שלך את האתר באמצעות לינק ייחודי שנשלח אליך למייל. כל לקוח שיפנה אלינו וירכוש שירותי בניית אתר יזכה אותך מיידית ב5% מסך העסקה שתועבר אליך בהעברה בנקאית לחשבון שלך או באמצעות ביט