+ קטגוריית המאמרים

מחקר מילות מפתח לאתר מסחר אלקטרוני

מחקר מילות מפתח לאתר מסחר אלקטרוני
מחקר מילות מפתח הוא אחד החלקים החשובים ביותר של שיווק באינטרנט. מחקר מילות מפתח הוא השלב הראשון בכל תהליך קידום אתרים .


חשיבות המיקום של האתר בביטויי החיפוש הרלוונטים, דומה במידה רבה לחשיבות המיקום של סניפי החברה. ככל שהם נמצאים במקום שיש בו תנועה רבה יותר וקרבה ללקוחות, כך גדלות המכירות. והיה מי שאמר כי ההצלחה של עסק תלויה ב-3 גורמים - גיאוגרפיה, גיאוגרפיה, גיאוגרפיה!

פיתוח אתרים יכול להשפיע באופן משמעותי על מחקר מילות מפתח עבור אתר מסחר אלקטרוני. מחקר מילות מפתח הוא תהליך של זיהוי וניתוח המילים והביטויים שאנשים משתמשים בהם בעת חיפוש מוצרים או שירותים באינטרנט. מידע זה משמש לביצוע אופטימיזציה של תוכן האתר ושיפור דירוג מנועי החיפוש, מה שיכול בסופו של דבר להביא יותר תנועה לאתר ולהגדיל את המכירות.

 

מגמות חדשות במחקר מילות מפתח עבור אתרי מסחר אלקטרוני

 

עם התפתחות הטכנולוגיה, מתפתחות גם מגמות חדשות במחקר מילות מפתח עבור אתרי מסחר אלקטרוני.

אופטימיזציה של חיפוש קולי

עם עלייתן של עוזרות קוליות כמו סירי ואלקסה, יותר ויותר אנשים משתמשים בחיפוש קולי כדי למצוא מוצרים באינטרנט. חיפוש קולי נוטה לכלול ביטויים ארוכים יותר ושיחות יותר, ולכן אתרי מסחר אלקטרוני צריכים להתאים את אסטרטגיית מילות המפתח שלהם כדי לכלול ביטויים אלו.

מילות מפתח עם זנב ארוך

מילות מפתח עם זנב ארוך הן ביטויים ספציפיים יותר עם נפח חיפוש נמוך יותר. מילות מפתח אלו הן לרוב קל יותר לדרג, ויכולות להוביל לשיעורי המרה גבוהים יותר מכיוון שהן נוטות למשוך אנשים שמחפשים בדיוק את מה שמציע אתר המסחר האלקטרוני.

חיפוש סמנטי

מנועי החיפוש הופכים יותר ויותר מתוחכמים ביכולתם להבין את המשמעות מאחורי שאילתות חיפוש. אתרי מסחר אלקטרוני צריכים להתאים את אסטרטגיית מילות המפתח שלהם כדי לכלול מילות מפתח סמנטיות, כלומר מילים וביטויים הקשורים למוצרים או לשירותים שלהם.

אופטימיזציה של קניות בגוגל

קניות בגוגל הוא כלי מסחר אלקטרוני המאפשר לעסקים להציג את המוצרים שלהם ישירות בתוצאות החיפוש של גוגל. אתרי מסחר אלקטרוני צריכים להתאים את אסטרטגיית מילות המפתח שלהם עבור קניות בגוגל על ידי שימוש במילות מפתח ספציפיות למוצר, כגון שמות מותגים, קטגוריות מוצרים ומק"ט.

לוקליזציה

לוקליזציה היא תהליך של התאמת תוכן לאזורים גיאוגרפיים או לשווקים ספציפיים. אתרי מסחר אלקטרוני צריכים להתאים את אסטרטגיית מילות המפתח שלהם עבור לוקליזציה על ידי שימוש במילות מפתח ספציפיות למיקום, כגון שמות ערים, מיקודים ומחוונים גיאוגרפיים אחרים.

מחקר מתחרים

מחקר מתחרים הוא תהליך של איסוף מידע על המתחרים שלך. אתרי מסחר אלקטרוני צריכים לערוך מחקר מתחרים כדי לזהות את מילות המפתח שבהן המתחרים שלהם משתמשים כדי למשוך לקוחות. על ידי ניתוח אסטרטגיות מילות המפתח של המתחרים שלהם, אתרי מסחר אלקטרוני יכולים לזהות הזדמנויות חדשות למילות מפתח ולבצע אופטימיזציה של אסטרטגיית מילות המפתח שלהם כדי להישאר לפני המתחרים.

אשכול מילות מפתח

אשכול מילות מפתח הוא תהליך של קיבוץ מילות מפתח קשורות יחד. אתרי מסחר אלקטרוני יכולים להשתמש באשכול מילות מפתח כדי ליצור תוכן ממוקד המכוון לפלחי לקוחות ספציפיים או קטגוריות מוצרים.

 

מיקום, מיקום, מיקום! -המטרה של קידום אתרים

המטרה של קידום אתרים היא להביא את האתר שלך למקום גבוה בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש. כאשר משתמש מחפש מידע הקשור למוצר או שירות שהחברה שלך מוכרת, אתה רוצה שהוא ימצא את האתר שלך בין התוצאות הראשונות.

מדוע המיקום חשוב

המיקום של האתר שלך בתוצאות החיפוש חשוב כי הוא משפיע על מספר הגולשים שיגיעו אליו. ככל שהאתר שלך יהיה גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך יהיה לו יותר חשיפה.

תהליך קידום אתרים

תהליך קידום אתרים הוא תהליך מתמשך. המתחרים שלך תמיד מנסים לקדם את האתרים שלהם, ולכן אתה צריך להמשיך לעבוד כדי לשפר את הדירוג של האתר שלך.

ההבנה של התנהגות המשתמש

הדרך הטובה ביותר להצליח בקידום אתרים היא להבין את התנהגות המשתמש והרגלי החיפוש שלו. כאשר אתה יודע איך המשתמשים מחפשים את המוצרים או השירותים שלך, אתה יכול להתאים את האתר שלך כדי להופיע בתוצאות החיפוש שלהם.

היתרון והחסרון של יצירת הקשר הלוגי בין האתר לביטויי חיפוש

היתרון של יצירת הקשר הלוגי בין האתר לביטויי חיפוש הוא שאתה יכול להגיע ליותר משתמשים. החיסרון הוא שכל ביטוי חיפוש הוא בבחינת "משחק חדש", כלומר דירוג במילת מפתח אחת אינו מבטיח דירוג גבוה בשאר צורות החיפוש הרלוונטיות.

אפשרויות לקידום אתרים לחברות קטנות

חברות קטנות יכולות להשתמש בשיטות שיווק גרילה כדי לקדם את האתר שלהן. לדוגמה, הן יכולות להתמקד בביטויים עם פחות תחרות.

ההבנה של התנהגות המשתמש

הדרך הטובה ביותר להצליח בקידום אתרים היא להבין את התנהגות המשתמש והרגלי החיפוש שלו. כאשר אתה יודע איך המשתמשים מחפשים את המוצרים או השירותים שלך, אתה יכול להתאים את האתר שלך כדי להופיע בתוצאות החיפוש שלהם.

הסבר:

מנועי החיפוש מנסים לספק למשתמשים את התוצאות הרלוונטיות ביותר לשאילתות החיפוש שלהם. כאשר אתה מבין את התנהגות המשתמש, אתה יכול ליצור תוכן ורשת קישורים שמתאימים לצרכים שלהם.

היתרון והחסרון של יצירת הקשר הלוגי בין האתר לביטויי חיפוש

היתרון של יצירת הקשר הלוגי בין האתר לביטויי חיפוש הוא שאתה יכול להגיע ליותר משתמשים. החיסרון הוא שכל ביטוי חיפוש הוא בבחינת "משחק חדש", כלומר דירוג במילת מפתח אחת אינו מבטיח דירוג גבוה בשאר צורות החיפוש הרלוונטיות.

הסבר:

כאשר אתה מקשר בין האתר שלך לביטויי חיפוש רלוונטיים, אתה מקל על המשתמשים למצוא אותו. עם זאת, חשוב גם להבין שכל ביטוי חיפוש הוא שונה, ולכן אתה צריך להתאים את התוכן והקישורים שלך לכל ביטוי.

אפשרויות לקידום אתרים לחברות קטנות

חברות קטנות יכולות להשתמש בשיטות שיווק גרילה כדי לקדם את האתר שלהן. לדוגמה, הן יכולות להתמקד בביטויים עם פחות תחרות.

חברות קטנות לרוב אין את המשאבים של חברות גדולות. עם זאת, ישנן מספר דרכים שבהן חברות קטנות יכולות לקדם את האתר שלהן בהצלחה. אחת הדרכים היא להתמקד בביטויים עם פחות תחרות.

קידום אתרים הוא תהליך חשוב שיכול לעזור לך להגדיל את כמות הגולשים שיגיעו לאתר שלך. על ידי הבנת המטרות של קידום אתרים, תהליך הקידום והתנהגות המשתמש, אתה יכול ליצור אסטרטגיית קידום אתרים מוצלחת.

הנה כמה טיפים נוספים לקידום אתרים לחברות קטנות:

  • התמקד בתוכן איכותי.התוכן של האתר שלך הוא הדבר החשוב ביותר. הקפד ליצור תוכן שימושי ורלוונטי למשתמשים שלך.
  • בניית קישורים.קישורים מאתרים אחרים לאתר שלך הם גורם חשוב בדירוג מנועי החיפוש. הקפד להשיג קישורים מאתרים איכותיים בתחום שלך.
  • אופטימיזציה למכשירים ניידים.יותר ויותר אנשים משתמשים במכשירים ניידים כדי לגלוש באינטרנט. הקפד לוודא שהאתר שלך מותאם למכשירים ניידים.
  • ניתוח נתונים.עקוב אחר הביצועים של האתר שלך באמצעות כלי ניתוח. זה יעזור לך להבין מה עובד ומה לא, כך שתוכל לשפר את האסטרטגיה שלך

כלי מחקר מילות מפתח
ישנם מספר כלי מחקר מצויינים שעוזרים להכין את רשימת המילים הרלוונטיות ביותר לקידום, הן עבור קידום ממומן והן עבור קידום אורגני. הכלי הראשון הוא Wordtracker, שנחשב לאחד הכלים הפופולריים ביותר למחקר מילות מפתח. הכלי השני שכדאי להשתמש בו הוא כלי מילות המפתח של גוגל. נתוני החיפוש בשני כלים אלו נאספים מתוך בסיסי הנתונים של yahoo ו-goolge. והם מעודכנים לגבי חודש החיפושים האחרון.

מומלץ להשתמש ביותר מכלי מחקר אחד, על מנת לקבל את מגוון הרעיונות הרחב ביותר לביטויי מפתח רלוונטיים.

בחירת מילות המפתח הנכונות עבור מסחר אלקטרוני
המפתח בבחירת מילים אפקטיביות נמצא בתפר שבין רלוונטיות גבוהה ובין נפח תנועה גבוה. נקודת החפיפה היא זו שתאפשר למשוך לאתר לקוחות פוטנציאלים בעלי רמת מוכנות גבוהה לבצע רכישה. מילות מפתח מייצגות בדרך כלל את שפת המסחר בתחום העסקי המסוים, והשימוש במונחי השפה מבטא את הציפייה של הגולש למצוא התאמה שמתבטאת בקישור לאתר ש"מדבר" באותה השפה.

על מנת לבחור את מילות מפתח בעלות סיכויי ההמרה הטובים ביותר, יש מספר מסלולים שכדאי להביא בחשבון בבחירת המילים:

מילים שמאפייניות את השוק
• פילוח דמוגרפי - "אופנה לגברים", "רהיטי ילדים"
• פילוח גיאוגרפי - "מרפאת שיניים בתל אביב", "קוסמטיקאית ברמת גן"
• עונתיות - "קייטנה לקיץ", "חופשה בפסח", "שכירות לזמן קצר", "אטרקציות לסוף שבוע"
• ז'רגון מקצועי - שימוש במילים שאופיניות לענף ספציפי
• מותגים - במידה ובחנות המסחר האלקטרוני ישנם מותגים או מוצרים שמיוצרים על ידי יצרנים מוכרים, סביר להניח שהגולשים ייטו לחפש לפיהם.

פניה לצרכן
• שימוש במילים המייצגות תכונות שחשובות לצרכן הכוללות היבטים של תמחור, ייעוץ, מומחיות, וכו. - "קניית מקרר", "טיפים ללקיחת משכנתא", "סוכנות ביטוח פנסיוני מומלצת"
• האם הרכישה היא אימפולסיבית או שיש שלבים בתהליך שמזוהים עם ביטויי מפתח משלהם- "מבצע קוסמטיקה", לעומת: "בחירת קבלן שלד", "בחירת קבלן גמר"

החשיבות של הוספת תוכן בצורה עקבית
הוספת תכנים בצורה עקבית לאתר, מגדילה את ההסתברות שמנועי החיפוש ידרגו את האתר בתוצאות גבוהות בביטויים שמייצגים למ הקשרים שונים של ביטויי החיפוש העיקריים ויכולים להתאים לצורות חיפוש מורכבות של משתמשים שונים. לכן כדאי לשים דגש על שימוש בהקשרים שונים של מילות מפתח וכן במילים נרדפות, בעמודי התוכן של האתר, שכן ההקשרים הלוגים של הגולשים הם תמיד מגוונים מעבר לכל דימיון.