+ קטגוריית המאמרים

טיפים לעיצוב אתר מקצועי לחברה

טיפים לעיצוב אתר מקצועי לחברה

המאמר של פורבס שכותרתו "טיפים לאתרי עסקים קטנים" מספק עצות שימושיות לבעלי עסקים קטנים המעוניינים ליצור אתר אינטרנט יעיל. המאמר מדגיש את החשיבות של אתר אינטרנט לכל עסק, ומדגיש את הצורך בעיצוב אתר מקצועי לחברה, מושך ויזואלית, ידידותי למובייל וקל לניווט.

 

טיפים לעיצוב אתר מקצועי לחברה מתוך מהמאמר:

 

  • חשבו על קהל היעד שלכם. מה הם רוצים לראות באתר? מה הם מחפשים? התאימו את האתר לצרכים שלהם.
  • הפכו את האתר לנייד ידידותי. יותר ויותר אנשים גולשים באינטרנט דרך המכשירים הניידים שלהם. ודאו שהאתר מותאם למסך קטן.
  • עשו את האתר קל לניווט. השתמשו בכותרות ותפריטים ברורים כדי לעזור למשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים.

הנה כמה טיפים ספציפיים:

  • השתמשו בצבעים, גופנים ותמונות שמתאימים לזהות המותג שלכם.
  • כתבו תוכן איכותי ורלוונטי לתחומי העניין של הקהל.
  • הוסיפו סרגל חיפוש כדי לעזור למשתמשים למצוא מה שהם מחפשים.
  • עדכנו את האתר באופן קבוע עם מידע חדש.

בסך הכל, המאמר מספק עצות שימושיות לבעלי עסקים קטנים המעוניינים בעיצוב אתר מקצועי לחברה. העצה היא מעשית ומעשית, ומדגישה את החשיבות של בניית אתר עם מחשבה על קהל היעד, הפיכתו לידידותי למובייל וקל לניווט.

מה מגדיר אתר אינטרנט של חברה? איזה מידע צריך להציג באתר האינטרנט של חברה, ואיך צריך להציג אותו?

- עיצוב, עיצוב, עיצוב - אתר האינטרנט של החברה הוא פניה הציבוריים של החברה באינטרנט. עיצוב האתר הוא הדבר הראשון שהעין מבחינה בו, עוד לפני התוכן. לכן נדרש עיצוב מקצועי שמתקשר נכון את את המסר של החברה תוך שימוש בכל מרכיבי המיתוג , לרבות לוגו, צבעים, פונטים ותמונות מייצגות שהחברה משתמשת בה ביתר פרסומיה.

- האם המסר השיווקי מוגדר היטב? אתר החברה הפך כיום לערוץ שיווק חיוני. יחד עם זאת הגולשים מוכנים להשקיע מעט מאד מזמנם לנסות ולהבין מסרים מורכבים. תמונה חזותית ברורה בעמוד הבית בתוספת סלוגן ברור, יעשו סדר לגולש להיכן הוא הגיע , ומדוע כדאי לו להשאר. בנוסף אתר החברה פונה ככל הנראה לקהלים שונים כגון : לקוחות פוטנציאלים, שותפים עסקיים, משקיעים, גיוס עובדים חדשים - עבור כל קהל מטרה נדרש מסר אחר לחלוטין. אחת המגמות הבולטות כיום היא בניית תתי אתרים נפרדים לחלוטין לכל אחד מהקהלים האלו.

- התאמה למגמות חדשות - כבר כיום אנו צופים במגמה הולכת וגוברת של הקמת עמודי חברה ברשתות חברתיות כגון FaceBook Linkdin, קפה דה-מרקר ועוד. יש מומחים שטוענים שבעוד מספר שנים אתרי אינטרנט של חברות יהיו לא רלוונטים שכן לכל חברה יהיה כרטיס פרופיל ברשתות חברתית ודרכם היא תנהל צ 'אטים עם לקוחותיה, והתוכן העסקי יכתב בבלוג של החברה.

עד שזה יקרה, יש כמה דברים שכבר כדאי להתחיל ולטפל בהם. החשוב בהם הוא הוספת כפתורי קיצור דרך לתיוג התכנים של החברה ב facebook twitter. הנושא השני הוא יצירת בלוג תאגידי שמאפשר תקשורת בגובה העיניים, בנושא חידושים ושיתוף בחוות דעת מקצועיות , מתוך כוונה לפתח דיון עם הגולשים. לשימוש בבלוג יש השפעה טובה מאד על קידום האתר במנועי החיפוש שכן מנועי החיפוש אוהבים תוכן "טרי" שמתעדכן מעת לעת וזוכה לביקורים חוזרים ע"י הגולשים. ככל הנראה פרופיל החברה באתר לא יתעדכן בקרוב לכן כדאי להשקיע בבלוג... .
 

המלצות עבור עיצוב אתר מקצועי לחברה :

  • ביטוי ערכי המותג וה-Style Guide

ודא שהערכים והתדמית של החברה משתקפים היטב באתר. השתמש בצבעים, פונטים ותמונות שמתאימים לזהות המותג .

  • התאמה לקהלי יעד

חשוב להבין מי קהל היעד של האתר . התאם את המסר והתוכן של האתר לכל קהל יעד בנפרד.

  • קידום אתרים

השתמש ביועץ חיצוני כדי לוודא שהאתר מותאם לדרישות מנועי החיפוש. זה יעזור לאנשים למצוא את האתר כשהם מחפשים מידע על החברה .

  • זמינות, גיבויים, עדכונים ותחזוקה

ודא שהאתר תמיד זמין. השתמש בשירותי אחסון אמינים עם גיבויים שוטפים. בדוק את האתר באופן קבוע כדי לוודא שאין קישורים שבורים או תמונות חסרות.

  • חשיבה קדימה

עולם הטכנולוגיה משתנה כל הזמן. הקפד לעדכן את האתר באופן קבוע כדי לשמור עליו רלוונטי.