+ קטגוריית המאמרים

טיפים להגדלת ההזמנות מאתר אינטרנט

טיפים להגדלת ההזמנות מאתר אינטרנט
טיפים להגדלת ההזמנות מאתר אינטרנט - איך להפוך את המבקרים לקונים? אין אמת אחת בכל הנוגע למכירות באינטרנט. יש דברים שעובדים נהדר באתר אחד, והם כשלון באתר אחר. החוכמה היא להבין מהם היתרונות של העסק בעולם האמיתי ולנסות לשקף אותם באתר האינטרנט באמצעים החזותיים האפקטיבים ביותר שהטכנולוגיה יכולה להציע.

האם להציע מוצרים ספורים או מגוון מוצרים בעמוד הבית?


לחלק ממנהלי אתרי המכירות יש נטיה לשים את כל המוצרים שלהם בדף הבית. תמיד אנחנו מבקשים מלקוחות כאלו לדמיין מה היה קורה אם אתרים כמו ebay וamazon היו שמים את כל המוצרים שלהם בעמוד הבית? הרצון לנסות ולרצות את כל מי שמבקר באתר שלך על ידי הצעת מגוון רחב של מוצרים עם פירוט מינימלי על כל אחד מהם, לא יעיל לא מבחינת שיפור המכירות ולא מבחינת קידום האתר במנועי חיפוש. תכנון נכון של בניית אתר צריך להביא בחשבון את העובדה אם החברה היא של מוצר אחד, או רב של מוצרים. בכל מקרה יש הצדקה לקצר לגולש את הדרך ל"מנה העיקרית", דרך דף הבית רק למוצרי הדגל של החברה, שכן המטרה העיקרית של דף הבית היא לשמש ל"טיזינג" , לעורר סקרנות , ולתת למבקר סיבה טובה להמשיך להכנס ליתר הדפים באתר, זהו חלון הראווה של האתר ובחלון ראוה שמים את המוצרים הנבחרים בלבד שימשכו את הצופים מבחוץ להכנס לחנות.

בניית מועדון לקוחות

בכדי להגביר את הקשר עם הלקוחות הקיימים מוומלץ לבנות רשימה גדולה של מנויים נאמנים , לשמור איתם על קשר אחת למספר שבועות ולהציע להם מוצרים ומבצעים מעת לעת. ישנם היום כלי אינטרנט פשוטים שמאפשרים איסוף של כתובות הדואר האלקטרוני של הלקוחות של האתר, ויצירה פשוטה של הודעות שניתן לשלוח למאות ואלפי לקוחות בזמן קצר.

מומלץ להציע הטבות מיוחדות לנרשמים שמוכנים להצטרף לרשימת הדיוור שלך, זוהי העלות הנמוכה ביותר שהעסק שלך ישלם על מנת "לרכוש" את הזכות לשלוח פרסומות בחינם.

בניית יחסי אמון באינטרנט בניית יחסי אמון היא מצרך מבוקש באינטרנט. לכל מי שגולש באינטרנט יש חשש טבעי למסור פרטים מזהים ובעיקר פרטי כרטיס אשראי שעלולים להגיע לידים הלא הנכונות. אחת הדרכים היעילות ביותר לנסות ולבנות יחסי אמון היא לכלול ציטוטי המלצות של לקוחות - רצוי צילום של המכתב המקורי או העתק של הודעות דואר אלקטרוני של לקוחות שמציינים עד כמה המוצר או השירות שלכם עזר לפתור את הבעיה המיוחדת שלהם. אתה יכול גם לשפר את האמינות שלך על ידי הוספת עמוד המציין את האישורים המקצועיים ,החוקיים, הניסיון וכל מידע רקע שהופך אותך להיות הגורם המתאים ביותר לתת פתרונות לקהל היעד שלך.

הנעה לפעולה

רובינו לא אוהבים את המונח hard sale. יש בו מין מניפולציה שמטרתה לדחוף את הצרכן לקנות משהו שאינו צריך בצורה איפולסיבית. מצד שני אם הגולש שבאתר שלך כן מעונין במוצר, כדאי לתת לו מספיק סיבות לרכוש אותו באתר שלך ולא להמשיך למקום אחר.

טכניקות נפוצות שיוצרות הנעה לפעולה :

• להציע הנחה במחיר לזמן מוגבל

• מתן בונוסים אם הקניה נעשית בתוך פרק זמן מסוים

• הצעה של משלוח והתקנה חינם

• הבלטת האפשרות לביטול העסקה במקרה של חוסר שביעות רצון

• בניית פורום או אזור שירות לקוחות פעיל , על מנת שהרוכש יחוש כי יש מי שעומד לצידו בשעת הצורך

התאמה למנועי חיפוש

עמודי המוצרים שבאתר הם תשתית נהדרת לקידום אתרים בתוצאות החיפוש של גוגל. מומלץ בחלק מעמודי המוצרים להוסיף ביטויים כמו "רכישת","קניית", "למכירה", "במבצע", "בהזדמנות",וכו. חלק גדול מהגולשי מחפש באמצעות ביטויים שמשקפים את המוטיבציה האמיתית שלהם וכדאי לנסות ולקדם את האתר כך שייתן מענה לצורות חיפוש אלו. בנוסף מובן שיש צורך בתוכנית מקיפה לקידום האתר בשמות המותגים שנמכרים ותחת קטגוריות המוצרים הרלווטיות.

הצגת טובה יותר של המוצרים

הוספת מספר תמונות של המוצרים, הצגת מפרט טכני מלא, יסייעו לגולש ל"הרגיש" את המוצר טוב יותר. תמונות לא מספיק ברורות שממוקמות בתחתית העמוד, מפרט טכני שאינו מוצג בצורה מקצועית , משדרות מסר שלמוכר יש מה להסתיר.

מפרסמים את האתר שלנו בפייסבוק שלכם ומרוויחים 5% מכל עסקה שנמכור בעזרתכם.
פרסם בפייסבוק שלך את האתר באמצעות לינק ייחודי שנשלח אליך למייל. כל לקוח שיפנה אלינו וירכוש שירותי בניית אתר יזכה אותך מיידית ב5% מסך העסקה שתועבר אליך בהעברה בנקאית לחשבון שלך או באמצעות ביט